and I'm recording our history now on the bedroom wall

   Ikväll har jag druckit tvá claras = citronöl (SJUKT sjukt gott, I swear!) tillsammans med min hubby Ania. Vi orkade inte dra in till stan utan pallade endast med att förflytta oss hundra meter frán huset till närmsta plazan *livliga tjejer*.
   Máste typ lägga mig nu, är skittrött och har noll blogginspiration, men assá, jag var bara tvungen att lämna ett livstecken. Inte för att ni hade tänkt lämna mig nu när ni precis funnit mig dock, RIGHT?!?!?!? (puppy eyes love me pliiiZzzzZ haha).
   Nej men serre. Jag bloggar bättre imorgon. Promise tummis.

Ps. Pá tal om imorgon btw: Min kille har en sorpresa = överraskning pá G (haha, "pá G" *fotbollstränare frán 1993*) át mig imorgon. Drar tre timmar tidigare frán jobbet pga detta. It better be good!!!!!!!! Ds.


Kommentarer
Postat av: pinsamt

på g, gotta love it!

2008-08-29 @ 06:55:33
URL: http://pinsamtysnad.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha, I know, älska pappaskämt/pappauttryck! ja, man får väl ändå säga att "på g" går under kategorin "pappa", tycker jag.

2008-08-29 @ 10:53:30
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0