hatuttryck 1.1 (ok, det är bara ett ord, men whatever)

pulla.

usch, jag skäms så mycket att jag knappt ens kan skriva det, på allvar. Pulla. GAH, jag DÖR! Tänk dig typ detta: du ligger och hånglar med världens man och du ba mmmmm, och han ba, får jag pulla dig?
HAHA döööör serre, guuud, jag vill lägga mig på golvet och fäkta med armarna och skämsskrubba mig med Svinto bara jag tänker tanken! Okej, vem över femton år använder det ordet (använder kidsen pulla som ord förresten? Jag använde det aldrig iom att jag alltid fått skämsrysningar bara vid tanken, men det var ju många andra som gjorde det, helt på allvar. Vad säger man nu för tiden? Man får ju hoppas att det är något smartare än PULLA isf!), men det skulle ju typ kunna hända. Ja, att ngn snubbe kläcker ur sig det asså.
En gång låg jag med en kille som vid sjutton års ålder blev flintskallig. Jag blev av någon anledning hooked på flintis, som jag för övrigt träffade på kreddiga (haha) PDOL = Piteå Dansar Och Ler 1998. Han flyttade strax därefter till Västerås från Jokkmokk (HAHA) där han först bodde, och vi höll ganska tät telefonkontakt under två års tid. Till sist blev det äntligen dags för oss att träffas och visst, det slutade såklart med att vi låg med varandra. Till att börja med hade snubben en kuk som skulle kunna ha tillhört en död mans. Ja, han fick upp den osv, men den var liksom helt... blek. Helt lealös, eller menlös, eller jag vet inte. Smal och blek och... SORGLIG. Anyways, jag hade ju peppat på detta samlag i flera år så jag körde ändå, helt okej. Tills flintis ba, kommer, och med ett stön kläcker ur sig (ungefär samtidigt som han drar sig ur mig): Jag tar den på returen.
Gud. Nu är skämsattacken så grav, as I write, att jag bara blir alldeles... lam. Ufff. Det kvalificerar sig direkt in på listan. Hatuttryck 1.2 = Jag tar den på returen. Ni hajar va? Han (och hans bleka penis) fick mig inte att komma och därför menade han på att han skulle ta den (mig och min uteblivna orgasm) på returen.

Btw: Asså ÅÅH, loves! Hörrni fashionmuslimetterna, jag och Ania har ju pratat om att adoptera er och allt, men tänkte att vi var tvungna att vänta ett tag innan vi lade fram förslaget på bordet iom att vi kanske skulle kunna framstå som galna stalkers eller så. Love på high level!  :D *president of the fanclub*

(Och nej, han tog den aldrig på returen.)

Kommentarer
Postat av: emma

"skämsskrubba mig med Svinto" hahahaha, så sant så sant!

2008-08-21 @ 00:13:34
URL: http://letsbuyhappiness.blogspot.com
Postat av: Meidi

Nr. 2.0: MUTTA :(

2008-08-21 @ 00:54:42
URL: http://meidi.gangsterville.org
Postat av: ghaz

ok, vi tänkte mest systrar. men ok, ni är sisådär 6-7 år äldre än oss so i guess adoption är the way to go (förlåt men ni slänger faktiskt in mycket spanska, låt oss få bajsa på engelska ok????). helt cool med oss!!! vi har btw bestämt att efter vår första resa till beirut så ska vi till barca. har hört att universums snyggaste skate-killar befinner sig där.. ehhehehe...

2008-08-21 @ 02:08:44
URL: http://fashionmuslimetterna.blogg.se/
Postat av: Anonym

emma:

hatar ordet pulla av hela mitt hjärta. ;C



meidi:

mutta ät töntigt, men jag får inga skämsryck av det (phew). och sedan har vi snippa, det här nya modeordet som hela sverige och alla dess dagis verkar hjärntvätta kidsen med. det gillar jag inte heller något vidare.



ghaz:

jo, men systrar låter bra, men det blir ändå adoption liksom. vi kan lära ut vår ålderdomliga visdom och dessutom ta del av er ungdomliga fräschör. (och jag slänger mig med både spanska och engelska så WHATEVER rebel teen haha ball)



och klart ni ska komma till barca, ni kan crasha på vår eminenta bäddsoffa. och also: MIN kille råkar vara universums snyggaste och ballaste skatekille = han har en massa heta vänner ni kan välja och vraka mellan. :D

2008-08-21 @ 08:26:34
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0