kvällens klädsel: trosor och bröst

I min ägo finns en liten brun bok, mkt fin. Pärmarna är i präglat skinn, nágot snirkligt mönster, och pá insidan är skinnet sádär rátt? Obehandlat? Icke garvat skinn? Vad heter det? Sidorna i boken ser sádär "átervunnet papper" ut. Ni vet, naturpapper? Ni vet??? Aja, sak samma. I den här fina lilla boken (den luktar rökelse! Dá vet ni vad det är för slags bok vi snackar om!) skriver jag ned nödvändigheter. Minnesanteckningar. Notes to self. Sádant jag máste blogga om tex. Idag skrev jag ned följande blogganteckning i min hippiebok:

stringiz förfestfoto + bajsa pá jobbet-grejen --> typ whatever + 25 ár och w00t? Vill man? + ful pá jobbet, skulle kunna vara svinhet! men palla. längta --> kyla! + nya nisch = blogga om mens = hylstampisar = MIERDA!


Kommentarer
Postat av: ania

men nu vill jag ju ha ditt inlägg om hylstamponger!! +allt det andra också, venga, skriv!!



(för alla vet ju att det är så mkt roligare att läsa än att prata med varann, haha)

2008-08-27 @ 21:35:36
URL: http://everydayglamour.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag SKA. jag ska blogga idag. kanske inte om mensen dock. vi får se.



jag behöver btw ett secret name, ett nick name, att använda här på bloggen. kanske får jag anamma ankan även här? trots att det är så fult, så fult (haha, tack, you've scarred me for life med det namnet). kanske ska blogga om det. en namntävling. den med skojigast förslag vinner en date med mig i barcelona. haha. resan står man för själv, jag bjuckar på vin och goda skratt. hoho.

2008-08-28 @ 13:02:48
URL: http://livetosv.blogg.se/
Postat av: anna

ankan men vad heter du då, så att man vet vad man ska skapa nicket av för ett namn? annars kan du ju kalla dig pata peligrosa för att spanskifiera det hela lite, dessutom får du in en allitteration där, haha det var väl fint? pata peligrosa.. haha

2008-08-28 @ 22:48:15
Postat av: pata misteriosa

anna:



haha, fan vad trákigt, haha, I love you som vágar stá för din humor! ;D



pata peligrosa, hahahaha. xD



och nää, klart jag inte kan avslöja mig själv genom att ge ut mitt namn. jag är den mystiska ankan.





2008-08-29 @ 00:00:38
URL: http://livetosv.blogg.se/
Postat av: anna

ok, jag förstår dig. integrity! jag gillar det. och haha, ja min humor är så extra på topp när jag har snittat fyra timmars sömn varvat med heltidsjobb plus flytthets i en vecka :-D borde inte släppas lös på da intörnet under såna förhållanden..

2008-08-29 @ 09:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0