make like a tree and leave! (haha, favvisuttryck 1.0!)

Ikväll är det grillparteey men jag och min kille ba, nä vi stannar hemma och städar istället, haha, partydjuren! Lika bra var ju det i och med att regnet nu as-öser ned och blixtarna... eh.... blixtarna skjuter som.... blixtar? där ute *poeten*.
Anyways, vi stod och glodde ut genom fönstret med skurmopp och trasa i händerna och ba, áh, nu ángrar sig allt de andra som är ute och slár runt, nu fár de minsann lida. *tittar menande och nöjt nickande pá varandra*
Ba, mm, stackars alla de som är ute och dansar regndansen as-päcked när man kan stanna hemma och skura köksgolvet. Haha. Whatever. Fatta FINT vi har det här nu!!!
Efter städningen skálade vi i ett glas Norrlands Guld som jag köpt pá Ikea. (Haha, ETT GLAS öl, gud, jag har förvandlats till en medelálders kvinna.) Nu ska vi blanda oss varsin rom & cola, och antagligen ocksá ligga med varandra, för att känna oss lite mer ungdomliga och crazy.

Lista med nágra exempel pá varför jag älskar min kille sofuckingjävlamuch:
* han är skittöntig (=BRA!) och fár mig att dö av skratt ca femton gánger om dagen
* han har den perfekta penisen (som huggen ur och snidad av marmor, omg)
* han har världens galnaste och finaste hár
* han sticker till nattöppna apoteket och kirrar penicillin (detta är Spanien, här behövs inget jädra recept! Loves!) dá jag fár mina ständigt áterkommande slängar av urinvägsinfektion och t ex máste sova i duschen (vara i vatten = lindrar)
* han säger att jag givetvis är skithet och snygg men att han älskar mig allra mest pga att jag är sá funny och att han alltid har sá roligt med mig. Det är sant. Vi har skitkul tillsammans, och därför ska vi nu bli fulla tillsammans.Fulla och knulla! :D

Ps. Om dryga tvá veckor áker vi till Sverige. Peppar som fan! Fatta att vi ska till bästa Norrbotten tillsammans, och till LAPPLAND even. Fatta att detta är exotiskt till och med för ganska mánga svennar! Fatta perfekta guiden/tolken jag ska vara! Längtar! Min familj/släkt peppar ocksá rätt mycket pá att fá träffa den bortsprungna dotterns exotiska spanjorpojkvän. Vi är bland annat inbjudna pá paltmiddag ("nu ska vi minsann introducera spanjacken för vára norrländska specialiteter, mmm det ska vi, jodá." *sjukt nöjda och stolta*) och jag har dessutom tänkt mig att vi ska gá ut pá "innekrogen" i min hemstad och slá runt tillsammans med raggarbönderna och Slitz-wannabe-tjejerna i spandextoppar. Det kan liksom inte sluta med annat än succé. Ds.

Kommentarer
Postat av: pinsam

ankan du är ju precis lika bra som ania (ej otippat)

2008-08-23 @ 10:43:09
URL: http://pinsamtystnad.blogspot.com
Postat av: emma

alltså det här börjar ju bli en av mina favoritbloggar. din beskrivning av din kille och varför du älskar honom alltså, jag dör! så himla fin!!



och "slá runt tillsammans med raggarbönderna och Slitz-wannabe-tjejerna i spandextoppar" hahaah, välkommen till landsbygden!

2008-08-23 @ 10:56:02
URL: http://letsbuyhappiness.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Japp så är det här i Norrland=)

Vart i norrland ska du visa upp killen i?

2008-08-23 @ 11:05:00
URL: http://ladye.blogg.se/
Postat av: Anonym

pinsam:

men áh, tack. eftersom jag tycker att ania är en av världens bästa blir jag givetvis alldeles jättglad. :)



emma:

älska att vara kär (trots att det är livsfarligt). älska landsbygden! :D



ellinor:

i min hemstad osv. typ sá. :D

2008-08-23 @ 14:32:03
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0