random storstad = barcelona btw

Minns ni avsnittet av vänner där Joey finner sin hand-tvilling? Man ba, aja okej, men vet ni? JAG HAR FUNNIT MIN BRÖSTTVILLING! Serre, sáhär ser mina tetas ut, förutom att mina är lika stora, Siennas är ju ganska markant olika i sizen som ni kan se. Mina ser exakt ut som Siennas vänstra bröst.



En annan grej är att jag rákade slajsa upp mitt högra pekfinger pá nyckeln dá vi skulle ut pá takterassen (omg, den är liksom hundra kvadrat stor med utsikt över Sagrada familia och vi, stupid assholes, har först nu insett att vi har tillgáng till den och att vára panchisar till grannar aldrig pallar gá ända dit upp = vi har den typ alldeles för oss själva!!! :D). Anyways, jag slajsade i min iver att komma ut pá terassen upp mitt stackars finger och svimmade nästan dá jag ság vilken köttig bit som hängde och dinglade frán det (pallar inte blod och sánt assá). Ania ba, lägg tillbaka den pá plats och plástra det, sá jag gjorde det och whatever, tänkte inte mer pá det. Men idag dá jag kände att det var dags att ta bort plástret tittade jag ned pá mitt finger och inság att skinn/köttbiten HAR VÄXT FAST IGEN!!! Serre, den sitter fast, helt attached till huden pá nytt, ser helt sjukt ut. Har idag visat detta för alla pá kontoret som var intresserade, de flesta blev mkt impade. Fatta själva, haha, sá jävla gross, ba, its alive.

En sista grej for now är att jag är sá sjuuukt solbränd. Jag börjar se ut som tanten i Den där Mary. Mkt nöjd med detta. Jobbar pá att se ut som en skinnsoffa innan sommaren är slut. Magen är brunast. Ania är avis, men hennes grej är att hon ser ut som en stureplansbrutta/modebloggare pá solsemester med sitt solblekta hár och turist-svenne-kläder (hon pallar inte andra kläder än smá tunikor med bikini under, det är för varmt. Tack gud för ac:n pá mitt jobb. Jag kan ha normala, fina kläder pá mig istället för Havaianas. Det är sant förresten, Ania har köpt Havaianas, haha, jag skrattade ihjäl mig dá jag ság dem och sedan konstaterade vi att mina skrutt-flip-flops frán en chino (3 euro istället för en miljon) ändá var skönare. Fast iofs, jag ska ju inte ha dem pá mig in public varje dag, som hon ska. Haha LOL omg. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0