jag höll dig då du var bebis, jag älskar dig för alltid

   Åååh..!
   Häromdagen ringde jag min artonårige lillebror som jag inte träffat på hur länge som helst, alltså det var typ mer än ett år sedan vi ens hördes av, och vi pratade ganska länge om allt möjligt, bland annat om att han kanske ska åka till USA som aupair (ååh) och om anime. Nu hade han skickat ett mail till mig med länkar till olika anime-serier/filmer som är svåra att hitta med svenska subtitles, och förklaringar om vilka delar som är bäst osv.
   Jag vet inte riktigt vad det var, men mitt hjärta bara brast och svämmade över och jag var tvungen att gå in på toan och grina lite. Liksom åh, svårtillgängliga animeserier, noggrant uppradade med tillhörande kommentarer... Mitt hjärta!

Älskade, älskade, underbara lillebror. Världens mjukaste och finaste människa. Jag saknar dig! <3

Kommentarer
Postat av: johanna

ååh! så trist med katten! men herregud, jag förstår precis hur du känner, själv känner jag mig som världens sämsta människa, typ. vi ska också kontakta ett katthem om det inte löser sig på annat sätt, men man kanske måste vänta lite...som du säger så är det ju proppat på katter där nu :(

2008-08-15 @ 15:22:43
URL: http://jo.blogg.se/
Postat av: livetosv

áh I know, jävla bajja. fast du kan ju inte hjälpa att du är allergisk liksom. men jag hajar grejen. jag hoppas att det löser sig. det gör det nog.

2008-08-16 @ 18:59:04
URL: http://livetosv.blogg.se/
Postat av: ghaz

omgggggggggggggggggggggg, gud vad fint att VÄRSTA älska sin lillebror!! finns det ens?! asså syskonkärlek är så himla ofrämmande för mig. lyllos dig liksom! btw, älskar din blogg. äntligen bli introducerad till "ankan" liksom. hoppas du uppdaterar mycket standard-bloggläsar-kommentar

2008-08-17 @ 00:26:02
URL: http://fashionmuslimetterna.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har tre syskonkids att slösa kärlek pá. man gár igenom saker som slagsmál med tennisracket vs. bandyklubba och avslitna barbiedockshuvuden och fortsätter ändá att älska varandra. det är fint tycker jag.

2008-08-18 @ 17:45:19
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0