te quiero, te amo, espero qué dure por siempre

Det blev mojhitos i plastmugg igár, en jävla ENLITARE som jag fick till halva priset pá grund av att bartendern var sá full att han inte kunde räkna och mortla lime simultant. Jag och min kille ba YES och sedan drog vi runt bland alla utsmyckade gator, hus och människor i Gracia. Jag lärde honom bästa tecknet för att vara sá sjukt bajsnödig att typ bajet tittar ut (= forma tumme och pekfinger till en ring och sätt runt nästippen). Han erkände att den var snäppet bättre än hans egen (= dra i ganska rask takt tungan in och ut i munnen, ungefär som i en fittslickargest fast med stängd mun). Vi blev fulla, vi dansade runt pá gatorna till ljudet av hundra olika konserter och sorlet av tusentals människor och vi cyklade hem i superspeed i nedförsbacke dá jag till sist blev sá trött att jag nästan somnade stáende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0