estrellas i ciutadella

HAHAHA jag dör, gud så roligt! Min kille ba, helt allvarlig, nääää, dags att lägga i en högre växel och tog tag i sin kuk och använde den som växelspak och körde in i köket. Hahahahaha, han är så jävla värd! Okej, you had to be there, men det var serre asroligt, skrattar fortfarande lite inuti. Har för övrigt god lust att väcka slacker-Ania som fortfarande ligger och sover, för att få updates om gårdagskvällen. Ja, vi drog på födelsedagskalas i parken, två kompisar som firade tillsammans och hela gänget + lite annat löst folk var där, mycket trevligt. Jag rökte en för många (älskar direktöversättningar!) cigaretter och agerade jukebox, all good. Men plötsligt, serre, det bara kom från ingenstans, jag hade liksom druckit tre öl (trettitrecentilitare kan tilläggas!) och en ganska mesig drink, blev jag SKITFULL. Jag typ sluddrade och kunde nästan inte gå, jag ville bara lägga mig i en buske och sova. So, medan de andra fortsatte mot Sidecar för att dansa natten lång tog jag en taxi hem (10 cent i växel och jag ba, behåll den, och taxichaffisen ba, eeeh tack? haha pinigt) och ramlade ner i sängen bredvid min stackars man som ba asså serre älskling, jag blir typ full av spritångorna. (Jaha, asså va? Jag drack ju typ ingenting? Fattar nada.) Idag är jag lite skakig, men det går bra, det går bra. Ska till stranden. Fina fisken.

Kommentarer
Postat av: ania

HAHAHAHA alltså det här med växelspaken är ju det roligaste ever, jag dör fortfarande!!! så mkt som jag skrattade när du berättade det har jag inte skrattat på jävligt länge.

2008-08-18 @ 23:34:02
URL: http://everydayglamour.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag vet. jag kände verkligen att jag älskade honom då han med oberörd-minen ba "jaha" och gjorde det. haha, bästa!

2008-08-20 @ 16:04:38
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0