and then I would tell the world about the way you hold my hand

Jag är tamejfan ALLERGISK mot nágot! Det kliar som fan i näsan, var tvungen att gnugga den mot min killes skäggstubb och ba aaaah, och som Ania precis sa: "erkänn att du vill ta en sán där provrörsborste som man hade i kemin och gnugga den skithárt i näsan?!?!?!" JA, exakt sá är det, eller, jag vill helst slita bort näsan frán mitt ansikte. Fy fan alltsá.

Min kille är pá nágot event och blir antastad av groupies och jag ska titta pá TV4 Anytime (wöwöwö!!!) med Ania baby innan jag gár och lägger mig. Fy fan vad fint jag har det. Nyss när jag cyklade hem längs med Diagonal och alla dess palmer och gula gatljus kände jag mig helt tillfreds och lugn och typ JAG ÄLSKAR DIG, LIVET! Fatta att jag bor i världens finaste stad med tvá av världens finaste människor och har fina vänner och snart min finaste hundis här (gud vad jag saknar honom, min lilla gris!). Dessutom har jag fyndat en snygg camiseta = tröja idag. (Tio euro, som hittat. Den är very kulturtant goes klubbkid. Jag vet, svárt att föreställa sig, men it all makes sense när man ser den. *modebloggar*).
Jaa. Livet är allt bra fint ibland.

Nu ska jag äta konserverad ananas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0