hej hopp skrynklig snopp!

Har inte haft nágon blogglust, har varit helt trött och sliten osv, men oh well, such is life. Den där panikinstängda känslan är borta i alla fall, peppar som fan pá julledighet nu, sexton dagar i ett sträck, precis vad jag behöver. Idag har jag ätit en massa mierda och rökt en massa ciggiZar. Jag tänker mig att jag ska sluta, ja, röka alltsá. What else? Ja, jag bloggar trákigt, men nágot är det ju i alla fall, ifall nágon saknat mig och sá. *fiskar efter jublande tillrop* Hehe. Imorgon är jag ledig frán jobbet, sweet life, ska áka till IKEA med min kära (ja, hon är mig kär, men nu menar jag att hon är KÄR, as in förälskad) Ania. Vi ska köpa julsnarra och julmat och lite sádant. Kanske ett pepparkakshus ocksá, som jag kan titta pá när hon bygger och dekorerar, haha (försökte mig pá det en gáng och det ság ut som om ett dagisbarn varit i farten, sá jag láter nog bli.). Jag är duktig pá att brainstorma och skapa feelings och sá i alla fall, sá jag kan väl hitta pá nágon värd historia om vem som bor i huset osv. Ja, sá lángt kanske man inte máste gá i pepparkakshusbyggandet, men jag tycker det. Haha lol sjukt trákig bloggiZtjej alltZá, jeez. Ska ta och tvätta lite kläder istället. PuZz hej, snart är jag tillbaka med stormande blogginspiration, os lo juro! :*

Kommentarer
Postat av: Linnea

ja! jag saknar dig!

2008-12-11 @ 22:29:09
URL: http://linneawikblad.blogspot.com
Postat av: anna

ett jublande tillrop kommer här: jag har också saknat dig! hemma hos familjen är det mycket jobb med pepparkakshuset. måste alltid byggas originellt. förra året gjorde min bror ett garage och tillhörande lastbil. jag satte mest fast ahlgrens bilar på taket och la godis på flaket. ungefär det jag brukar bidra med. tycker definitivt en historia hör ihop med huset. you go!

2008-12-11 @ 23:49:48
URL: http://nyxcph.blogspot.com
Postat av: Read me. Watch me. Be me.

-utropar jublande tillrop!!!-

2008-12-12 @ 09:04:30
URL: http://readmewatchmebeme.blogspot.com
Postat av: Read me. Watch me. Be me.

Miss you lots and lots!

2008-12-18 @ 17:50:07
URL: http://readmewatchmebeme.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag sitter här och dricker mig full på rom & cola i min ensamhet, ME CAGO EN LA PUTA!!! nej skoja.

men tänkte påminna dig om att skriva om spindelmousse!

2008-12-18 @ 19:10:57
Postat av: ankan

alla:

áh, jag saknar er med, jag är bäck agäjn imorgon, jag lovar!



ania som skriver under anonym:

det är exakt precis spindelmoussen jag tänkt blogga om faktiskt! :D

2008-12-19 @ 00:23:06
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0