imorgon ska jag nog bara sticka hela dagen. sticka och glo pá teve!

Känner för att supa mig full, gör jag!

GOD JUL mina fina bloggläZare, jag älskar er fan, faktiskt, fabulösa personer som ni är! :*

I julklapp fick jag ett par svarta vans, snygga foton, en av mina favisfilmer och lite annat smátt och gott. Väntar fortfarande pá mammas present som antagligen är fantastisk (kommer med posten inom nágra dagar). Min mamma är den mest artsy (obs, inte artsy pretto, utan artsy-ROLIG! obs) människa jag känner. Artsy och vis. Hon vet en hel massa om livet, idag grinade jag lite (jo, men det är mycket nu, jag har ju sagt det tidigare) och pratade med henne pá telefon, och efterát kände jag mig sá himla mycket bättre. Min fina, lilla mamma, jag älskar henne. <3 Jag gav henne ett personligt presentort pá tusen spänn i julklapp, direkt frán mitt Visa-kort (= valfri shopping vart hon nu önskar shoppa) sá att hon kommer hit snart och shopZz away with me, och láter mig vara med finaste mamman i världen. Vi ska hänga och göra turistgrejer och dricka en massa vin och bara vara!

Nu ska jag sminka HET och övertala snubben om att han inte alls vill gá pá bio, utan ut i kvällen och BLI FULLERS!

PUSS, I love ya'll!

Kommentarer
Postat av: ania

hallå blerre nån fylla eller?!?!?! jag tog det hyfsat chill asså, har ju haft en bad spell på mig de senaste åren på juldan asså... omg. nu ska jag sticka lite på min halsduk samt dricka chill out. vinalkis!! i miss u and bcn, ses (ganska) snart!! puss puss puss

2008-12-26 @ 23:15:06
Postat av: ania igen

:( :'( :c :C :¨C

2008-12-27 @ 19:20:04
Postat av: Anonym

jae, det blev jag som hällde i mig fler öl än min kille pá manchester och sedan drog vi hem och jag tittade pá sista avsnittet av binde söker fru, och ingen stays together i slutet förutom magnus som friar till sin 22-áriga emma...! JAG SAKNAR DIG OCKSÁ, det vet du redan, sá don´t go ledsen smiley on me!!!! ;C jag älskar dig loca, ring mig! ság att du ringt idag, men jag var ute pá stan och plágad av skavsár, sá jag varken hörde eller ság det förrän flera timmar senare, och jag ság pá din blöggiZ att du skulle UT, sá jag didn't bother att ringa dig iom att du är full och skulle lämna mobben hemma osv. aja, ring mig dá du känner för't, jag älskar dig. nu ska jag kolla pá una parte de un video de skate med din nya bästis, du vet, han som faktiskt, tyvärr, aldrig blev din nya bästis iom att han inte vágade ringa dig dá jag och min kille var bortresta!?!?!



puSZ

2008-12-27 @ 23:54:06
Postat av: ankan

eh, det är jag, ankan, som skriver. fast det kanske framgick, trots bristen av namn/bloggadress. jag Är lite full, eeeeh nghehehe.

2008-12-27 @ 23:55:07
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0