jag lovar att alltid tänka pá, ta hand om och älska mig själv

   Vet ni vad jag gjorde idag? Jo, jag gjorde en Regina Lund och gifte mig med mig själv!
   Ja, okej, ine riktigt, men jag gick förbi en liten silversmedsbutik efter att ha moffat värsta (och mycket tidiga!) middagen med min kille, ság världens finaste ring i skyltfönstret och ba, ja vad fan, jag köper den!
   Det visade sig vara det enda exemplaret och den sitter som EN SMÄCK! Det är som i La sombra del viento (= vindens skugga) som jag just läst ut; RINGEN VALDE UT MIG. Haha, nä, men serre, I love it and it loves me. Det är min alldeles egna lilla löftesring till mig. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså, älskar vindens skugga!! favvisboken.

2008-12-24 @ 11:38:05
Postat av: ankan

jo, den var bra, I liked it! väldigt, ja... filmisk, tycker du inte? :)



ps. GOD JUL!!! :D ds.

2008-12-24 @ 14:22:41
URL: http://livetosv.blogg.se/
Postat av: perroflauta

jag vill också gifta mig med dig.norrland får mig att sakna dig om än mer.ha det fabulöst vi ses snart älskar dig och god jul!

2008-12-24 @ 15:35:30
Postat av: ankan

perroflauta:

vi behöver inte gifta oss för att veta att vi är varandras for ever and ever! :* ha det fabulöst du ocksá, vi styr upp en helgdate i san sebbe snart, va??? jag tar flyget dock, pallar inte med en natt pá bussen. JAG ÄLSKAR DIG, och saknar dig gör jag ocksá! puss fina fina vän, lavv jo 4ever.

2008-12-25 @ 18:47:16
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0