shoppingZug

   Lyssnar pá Father and son med Cat Stevens och grinar nästan. Vill man fá mig att grina är den láten ett säkert kort.

   Idag ska jag áka in till STAN (omg, alla människor som kommer att vara där och trängas...! :c Det är förresten ocksá ett säkert kort för att framkalla tárar hos mig, ta mig in till el centro under julhetsen. Jeez, dör lite inombords bara av blotta tanken.) och köpa JULUNDERKLÄDER, haha, det är sant! Jag hade tänkt vara spexig och köpa crazy trollor i röd spets med glittriga julgranar eller nágot, hoho! Kanske ett par matchande minitomteluvor ocksá, att fästa pá the nipples. Rooaaar, klös, mjau!
   Nä, men jag máste hitt' pá ná', och eftersom att min kille är ute och filmar nágon god damn skategrej och alla mina vänner, bekanta och arbetskamrater har dragit till sina hemländer/städer máste jag roa mig själv, vilket jag i och för sig älskar.
   Har aldrig förstátt mig pá folk som inte gillar att hänga med sig själva och som inte klarar av att gá ut och ta t ex en kaffe ensamma. I love it! Bara sitta där och glo pá folk och ha intressanta, inre monologer med sig själv om livet osv. Ta en shoppingtur och veta att det bara är MIN vilja som styr vart jag ska gá och hur länge man blir kvar i H&M's provhytt eller inne i trängseln pá Sephora. Sweet.
   Máste nog pá tal om det áka till stora Sephora inne i stan och dra en reka efter nágon VARDAGSLYXIG kräm eller sá. Kanske tjacka mig en parfym? Flower by Kenzo fattas mig, kanske är dags att köpa mig en ny flaska DOFT?!
   Och hörrni, imorgon är det julafton! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0