liZta:

Jag snodde en sánhär lista ni vet, frán Jonnas blogg. Nu kör vi, och sedan är det jag som drar ut i decembersolen och kirrar de där brötsvártstomteluvorna!

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Eh, nja, jag är ganska dálig pá det faktiskt. Även dá jag faktiskt är ute i god tid lyckas det alltid dyka upp nágot sá att jag kommer för sent ändá, men för det mesta är jag sen pá grund av min egen tidsoptimism, och ingenting annat.

HAR DU BRA KONDITION:
Jovars. Tränar nada nuförtiden, men jag har min "grundkondition" sedan mina ár som simmare, och den verkar sitta i rätt bra. Den, och mina VÄLFORMADE och MUSKULÖSA vader!

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Minns inte. Det var förmodligen av Ania som tog det i alla fall *har en kompis som lever sitt liv med kameran ständigt runt halsen*.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Förslappad men avslappnad. Jag behöver detta, mina sexton dagars semester med bara slappande och inte göra nágonting och áka in till stan för att jag känner för det och för attsolen skiner, och inte därför att jag är helt uppe i varv och rastlös och máste máste máste göra nágot hela tiden. Whoa.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart va?!

KAN DU LAGA MAT:
Ja, faktiskt sá kan jag det, riktigt bra dessutom, om jag fár säga det själv. Älskar att laga mat, baka, göra godis och sánt därn't. HATAR dock att diska, av hela mitt hjärta.

VAD PLUGGAR DU:
Inget.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Det beror väl pá vinkeln och ljuset, skulle jag vilja säga?

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
För en stund sedan, till Cat Stevens, haha. Ja, fast bara lite, en liten tár trillade sádär filmiskt nedför min finskt vita kind. Annars var det nog häromdagen som jag grät "pá riktigt", fast jag minns inte exakt varför. Jag är inne i en ganska emotionell period just nu, om man säger sá.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Haha, nä, verkligen inte *out in the open med det mesta*.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja, det tycker jag nog. Jag sexade upp min kille i duschen dá han kom hem frán jobbet och käkade sedan middag och ság pá spanskdubbad romantisk Hollywoodkomedi med densamme.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
En hutt aloe vera-juice och sedan kaffe.

ÄR DU NYTTIG:
Ja, egentligen är jag det. Kan typ allt om näringslära osv, men jag praktiserar det ju inte alltid, liksom. Äter ganska mycket vitt bröd här i Spanien till exempel, vilket aldrig inträffade i Sverige, överhuvudtaget. Men jag háller mig rätt fit ändá, sá jag ska inte klaga, hoho.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Javisst, flera jobb till och med. Tänka sig.

ÄR DU BLYG:
Haha, nä, det är väl det sista man kan säga om mig, tycker jag.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Klockan elva *älskar semestertider*

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Det minns jag inte. Fast för inte sá länge sedan spelade jag mitt favisspel Pacman pá nätet, räknas det?

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Hm, GTA kanske. Eller nej, Super Mario Bros. till Nintendo 8 bitars, förresten!

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Tre glas vin, mer eller mindre.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Det har jag.

JAG SOVER:
Alldeles för lite *kvällspigg*

VAD SA DU SENAST?
"Men tyst nu", till min hund som skällde lite dá det kom nágon gáende i trapphuset.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Well, jag var pá Summercase här i Barcelona.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Perroflauta. <3

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Att FÄRDIGFIXAD, dvs sminkad och klädd i nágot annat än mjukisbyxor och pyjamaströja, stá mitt i stan och funta pá vart jag först ska gá och shoppa *lat soffpotatis*.

HAR DU SNYGGA SKOR:
Givetvis har jag det.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
He tenido una pesadilla!

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja *comfy comf*

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Ja, min kille och min hund.

HAR DU KÖRKORT:
Nej, men jag vill dra till Sverige och ta en tváveckors intensivkurs asap!

ÄR DU ENSAM NU:
Nä, hunden ligger här breve' och sover.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Julafton imorgon, och att NJUTA av min semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0