broom broom, dammsugarglädje!

Idag är det pyssellördag! Har köpt berlocker och grejs, och nu ska jag tillverka mig ett armband! Har dessutom köpt en dammsugare, liten och röd, mycket fin. Jorge (ja, hunden) fick sig ett torkat grisöra. Sá jävla eeeew, men han älskar dem. Vi (jag och Ania) tog en kaffe och han lág under bordet pá uteserveringen och gnagde sig lycklig.

Inne pá butiken där vi köpte dammsugaren (Princeton är hans namn!) blev vi ignorerade av biträdet som föredrog att först hjälpa plastikopererade överklasskvinnan som stod efter oss i kön.

Jag: Alltsá, kolla in hennes Restylane-läppar! Omg! Mina läppar är naturliga och ändá större än hennes!
Ania: Jaa! Eh, ja, det är ju inte mina i och för sig. Men jag har säkert nágot annat som hon inte har... Äkta bröst till exempel!

...

Ania: Alltsá, förlát gud, men vad fula biträden det är som jobbar här!
Jag: Ja, hon den där (läs: hon som ignorerade oss) har till exempel munherpes. Äkta munherpes!
Ania: Hahaha!
Jag: Eh ja, det har ju i och för sig jag ocksá...
Ania: Ja, fast inte in bloom. *tröstklapp pá axeln*

Kommentarer
Postat av: ania

dags för lite officiella kommentars-mail igen va!?!??! du, jag kom på att en ny kalles randiga och nytt knäcke hade ju suttit fint... jävla shiet att jag inte kan hänga på! fast asså det känns ju HELT okej att sitta på kontort och glo på 1 st snygg LÅNG man istället. heehee. OCH DU!!! HAHAHA!!!! jag skrev till han den där som jag visst hade fel nr till du vet, på fejan igår, såg att din kille hade han som kompis, så jag ba men tja, har du inte fått mitt sms?? vad är ditt nr egentligen?! och nu har han svarat, heeheheh, jag hade visst lagt in fel. och vi kanske ska ses ikväll!! ahja, vi får se. att typ dricka lite rödtjut, röka 32 cigg och hångla ligger rätt högt upp på listan nu... SAMT sova i en säng som inte är 80 cm bred och stenhård? mmmhm... kanske ska passa på att fråga fall jag kan få fota SEXIGA (HAHAH hata det ordet och obs alla som gillar att läsa mina sk öppna mail till ankan, inte SEXIGA, det är på skoj ok?) bilder på dig i hans rum nån dag??? -känner mig som en professionell (stavningen eh?) fotograf som letar locations till och med när jag är hemma hos män-

nej nu får det vara nog, nu ska jag gå och försöka duscha!!! wish me luck!! btw jag gav hunden mat, det skulle han väl ha??? verkade ashungrig iaf. nu orkar han inte ens titta på mig när jag äter macka så han blev nog mätt och glad. PUSSHEJ HÖRS SNART!!!

2008-11-03 @ 11:48:31
URL: http://everydayglamour.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej! Vill du knulla?

2008-11-03 @ 23:28:57
Postat av: ankan

ania:

máste löpa ned till postfacket och kolla om väskan kommit, har inte tid med mailsvarande just nu. kanske svarar jag imorgon istället. till DIN MAIL till exempel!



höhö.



anonym:

tack, kanske det! jag är nämligen gräsänka i veckan och dá jag upptäckt att det inte ger mig nágot att bajsa och röka samtidigt, kanske det istället vore en fin idé att nappa pá ditt direkt framförda förslag och se om detta ger mig större glädje.

2008-11-04 @ 19:29:02
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0