*runkar nya favvisserien*

Okej, typiskt att den nágorlunda heta bonden i Bonde söker fru, som inte är nötbonde = slakta djur for a living, utan istället har en massa pállar man kan klappa och rida pá, och som inte heller har en furuspya till hus, utan faktiskt ett ganska trivsamt och snyggt hem, är BÖG. Jaja, jag har pojkvän, inga planer pá att flytta hem till Sverige och absolut inte ut pá landet (eh, eller pá att vara med i Bonde söker fru, haha) osv osv, but I'm just saying.

Aja, nu máste jag titta vidare pá avsnitt tvá tillsammans med min hund och nya handväska!

Kommentarer
Postat av: anna

shit jag måste börja kolla tv 4! jag är så jävla låtsas-kreddig att inte kollar på kommersiella program över nätet utan tar en svår svt-dokumentär istället. så töntigt! det jag saknar mest med tv:n är ju precis sånt. detta leder till en fråga: måste man pröjsa för tv4 anytime eller hur funkar det?

2008-11-05 @ 23:36:27
URL: http://nyxcph.blogspot.com
Postat av: Read me. Watch me. Be me.

Kräver - k.r.ä.v.e.r. - bild på nya värran!! (prettyplease?)

2008-11-05 @ 23:48:22
URL: http://readmewatchmebeme.blogspot.com
Postat av: ania

anna, det kostar 49:- i månaden!! men på tv3.se o kanal5.se får man se gratis!!!



ankan, jag har skrivit så ögonen och fingrarna blöder nu, om spanska inbördeskriget osv, iaf det jag ville säga är att jag inte hinner walk the dog innan jag går bara så du vet!!! fast vi var ute på en långkörare förut. träffade den busiga svarta labradoren igen, synd att han husse har flavah savah, annars kunde han o jag blivit hund-kära!! han har en röd fin sele på sin hund också och inte typ spikar som alla andra här tycker är bra. gillan för det!!! aja hearz l8er, ska dra till alla mina killar nu. :D

puzz hejz

2008-11-06 @ 15:21:33
URL: http://everydayglamour.blogspot.com
Postat av: ankan ankiZ

anna:

áh, klart du máste kolla! bonde söker fru RULEZ! :D



read me:

assá, det är en ebba von sydow-väska, alltsá en mulberry bayswater. en svart. googla vettja, eller kolla mulberry.com, haha, pallar inte fota den likzom.



ania:

jag máste bajsa nu, sá jag har inte tid att svara mobbas. annars tycker jag att du ska börja flirta mer en general, pá jobbet, i mataffären, i hundparken osv osv. VALE??? pöZz.

2008-11-09 @ 23:10:38
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0