lángt blöggizinlägg det blev!

   Men áh vad glad jag blir! SötiZ-Jonna har listat min blöggiz som en av sina favisar! Máste fira med att äta lite mer bröd *svullen* och titta pá ett avsnitt av Bonde söker fru pá tv4 anytime (FÖRLÁT ANIA, JAG VET ATT VI SKULLE TITTA TILLSAMMANS, MEN JAG KAN HELT ENKELT INTE LÁTA BLI! PS FLIRTA MED KILLEN PÁ DITT JOBB! DS).

   Ah, okej, bloggar lite först dáh!
   Idag rákade jag skicka iväg ett arbetsmail där jag menade att skriva baja médica men istället rákade skriva bajsa médica. Det var rolitt!
   Och what else...? Jo, ni vet, alla män (ja, i princip alla faktiskt) man möter pá gatan, tycker ju om att väsa guapa mellan tänderna till en (om man är kvinna mellan 15 och 55 och inte har extremt grava och tydligt synliga deformationer), ibland även med infogad fittslickargest som bonus. Ja, inget konstigt med det, det händer som sagt all the time och man blir typ immun mot det efter ett tag.
   Men idag, pá hemväg frán jobbet dá jag korsade sista övergángsstället innan jag var framme vid várt hus, gick jag förbi en välklädd gammal dam med pá spolar lagt hár och rullator som ba, eyeballade mig och sedan sensuellt viskade hola guuuapa till mig, innan hon pinnade förbi och gav mig ett sista hett ögonkast. Jag ba: O_O
   En annan grej är att jag idag sket i att äta lunch och istället tog en kaffe och en skinny muffin (haha, sá jävla lol med lágkaloribakverk really, men den är faktiskt god!!! *bortförklarar min pinighet* hoho) pá Stjärnbucks tillsammans med nágra chicas i min arbetsgrupp. Eh, jag vet inte riktigt varför jag berättar detta, men jag tror att jag ville förmedla känslan av hur TREVLIGT det var att sitta där i höst/vintersolen med min mjölk med kaffedoft + bantarmuffin och prata om galna amerikaner och skidresor till de tyska alperna.
   Slutligen vill jag dela med mig av vad jag ätit idag. Jag vet inte riktigt varför, men jag tror det beror pá  tungviktaren, vars blogg jag just besökte (by the way!!! Jag är sviiiinbra pá bra mat!!! Om du läser detta bara MÁSTE du láta mig fá leka Anna Skipper med dig i en vecka!!!???!!!??? Assá, serre, jag lovar grymma resultat fast med god mat som dessutom är lätt att laga! Mätt blir'u ocksá! Ania fick jag ned fem kilo och min knubbiga sötis-lärare i spanska losade tvá kilo pá en vecka under min nyttighetsregim! Alltsá, I repeat: nyttigt, mättande, BRA! Bara bra grejer! Hör av dig! *loca* *menar dock allvar*), och dessutom är det ju alltid roligt att göra listor.

   Här kommer den, prepare:

* ingen frukost.
* tänkte ta en cigg men ángrade mig.
* ángrade mig igen och skulle ta ciggen ändá men inság dá att jag inga hade.
* äcklig triangelskuren sandwich gjord pá vitt bröd och odefinierbar gegga frán kontorets vending machine.
* depp över att jag inga cigg hade och var för lat för att gá och köpa nya (+ att jag alltid tänker att röka oregelbundet och ibland inte pá flera dagar/veckor = att inte vara rökare = smart och lätt sätt att lura sig själv pá!).
* en mugg mjölk med kaffedoft som pá Starbucks kallas för café con leche, samt en skinny muffin som bara inneháller halva dagskaloribehovet istället för hela, som deras "ordinarie" muffins, hahaha *tjej som tänker smart*.
* typ 200 gram vitt bröd med smör, ost, tomat och avokado. En stor skál grönsakssoppa. Máste bajsa nu, pga allt brödet.
* förmodligen en ciggiz ikväll dá Ania kommer hem frán jobbiz och vill balkongsnacka om sitt kontorsragg (som inte vet om att han är hennes kontorsragg i och med den lilla detaljen att Ania tror att säga hej och dra ena mungipan uppát i ett nervöst halvleende = att flirta. GAWD, vill verkligen ta över hennes kropp och kirra en dejt med han den där grabben át henne!!! *inte bara Anna Skipper utan ocksá singelcoach och raggarmästare* *älskar btw ordet ragga*).

   Okej tungviktaren och alla andra, jag kanske inte lever som jag lär haha, men I SWEAR, jag är serre som Anna Skipper! Ok, fast inte fullt lika radikal, jag tvingar inte folk att äta alger och sádant, och inte heller är jag sádär "titta här Johnny *pekar pá bordet med den mat stackars Johnny brukar äta under en normal vecka*, titta pá allt detta fett som du stoppar i dig och som sätter sig direkt pá din kropp! *gräver med händerna först i jordnötssmöret som ligger utvräkt över hela detta bord och sedan i maghullet pá stackars Johnny som vill grina men tappert försöker le och tänka att Anna S bara vill hjälpa till*.

   Hejdá, nu ska jag bajsa *Hanna Fridén* *tröttnar aldrig pá att skriva Hanna Fridéns namn inom stjärnor sá fort jag pratar om bajs* och sedan titta pá Bonde söker fru! (ÁTER IGEN: AJM SO SORRY, ANIA BABE!)


Kommentarer
Postat av: Jojo

Ragga. Snälla ge lite tips!

2008-11-13 @ 21:44:50
Postat av: Anonym

haha vad roligt att jojo bett om raggningstips för det var precis vad jag tänkte göra!

2008-11-13 @ 22:52:41
Postat av: Knödel

Jo, tänkte..hur raggar man?



Hahahah! Skojabara! Alltså inte så att jag är en superraggare som inte skulle behöva ett och annat tips, men det hade varit sjukt kul om jag också skulle komma och fråga samma sak..



nä men jag tänkte bara säga: du är så sjukans sjukans rolig!!!!

2008-11-13 @ 23:33:54
URL: http://jobbarpadet.blogspot.com
Postat av: Malin

Fasiken vad gött att hittat tillbaka till din blogg :)

LÅter som en bra dags mat, jag funderar på att göra chokladpraliner för det visas nu på tv hur man ska göra...



Kram kram

2008-11-14 @ 11:03:41
URL: http://brummelisa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

hahahaha hahahaha jag dör. anna skipper, vilken jävla cirkushäst. såg någon gång när hon skulle coacha ett par som ville gå ner lite i vikt till sitt gemensamma stundande bröllop och anna ba (på sin vidriga göteborgska) "titta på er! små grisar! Vill ni se ut som två små grisar på bröllopet!?!?"



såg förresten på Outsiders för några år sedan. det handlade om människor som är besatta av att vara unga och hälsosamma. de intervjuade en man som typ drack konstiga buljonger, köpte hokus pokus-krämer för tusentals kronor i månaden och typ mediterade flera timmar om dagen. dessutom pratade han om sitt förakt gentemot människor som inte lever som han och hur han såg ner på de som typ åt choklad.



Sedan såg jag på någon vimmelbild att att han och anna skipper är ett par! så jävla soft att hela svenska folket typ tror på och låter sig påverkas av två hälsohitlers, ba kom igen NEJ jag behöver inte rena mitt kranvatten med en speciell liten påse avklorifieringslösning innan jag dricker det för att bli hälsosam! hatar anna skipper, dessutom är hon fett ful och ser ut som typ en gorbyspirog hela hon, helt orange.

2008-11-14 @ 16:49:53
URL: http://linneawikblad.blogspot.com
Postat av: ania

HAHA anna skippers man fick ju vara med i programmet en gång och vara "COACH" åt nån stackare, asså, ASSÅ!!! han KAN ju ha det bästa (läs: värsta) fittskägget i världshistorien! han ser inte klok ut! måste leta upp en bild så att alla får ta del...

HÄR: image.jpg" rel="nofollow">http://www.skippercoach.com/swe/images/leftimage.jpg

de lär ju leva på algsmoothies och tantrasex.

2008-11-14 @ 20:18:54
URL: http://everydayglamour.blogspot.com
Postat av: ania

men HÄR då?!?! http://www.skippercoach.com/swe/about.html

2008-11-14 @ 20:21:09
URL: http://everydayglamour.blogspot.com
Postat av: ankan

jojo/anonym:

måate fundera ut mina bästa raggningsknep... hm, ska funta och återkommer sedan i punktform, antingen som ett eget inlägg på bloggen eller här i kommentarsfältet. hang in there tjejer, jag ska inte svika er!



knödel:

men TACK, värd och fin du verkar! :D :D :D



malin:

you're more than welcome! sweet med chokladpraliner, jag gjorde egna en gång men det var så jävla jobbigt och tidsödande. Men jag och Ania ska göra Snickerstårta någon dag, faktiskt! :D haha, gourmanderna (heter det så? en gourmand, flera gourmander? jo?!?!?!?!?!)



linnea:

hahahahahahahaha en gorbys pirog, jag dör! asså, fett opepp på anna skippers obehaglighet!



ania/linnea:

alltså, MANNEN...!!! jag DÖR hahahahahaha, fittskägget, uppsynen, helt OBEHAGLIG han med!!! haha guuuud, man tänker liksom att man inte kan vara sådär på riktigt. och ps, jag har hört att anna skipper RÖKER!?!?!?!?!?!?! ds.

2008-11-15 @ 19:20:23
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0