te quiero te amo espero que dure por siempre...!

   Ni är nyfikna pá min kille, va? Jo, det är ni! Jag tänker inte lägga upp en massa foton pá honom här (här är det bara mina nakna tetas som flashas!), eller prata om vem han är, vad han heter eller vad han gör, för det är inte relevant. Men jag tänkte att jag kanske skulle dela med mig av vár löve story? Ja, jag gör det!
   Det var sá här, förstár ni *lyfter upp den tunga boken i famnen, borstar bort dammet frán den, slár upp förstasidan och ler mot de välbekanta, gulnande bladen innan jag lutar mig tillbaka i den röda sammetsfátöljen, blickar ut över er alla där nedanför pá golvet, som förväntansfullt makat er närmare den öppna spisen framför vilken jag sitter och har hela eran fulla uppmärksamhet riktad mot mig, lyfter min kupa med cognac mot munnen för att fukta strupen, och tar till orda med min lena men kraftfulla stämma*, att Ania och jag var ute pá Razzmatazz här i Barcelona, och hängde med tvá drägg som vi kan kalla Victor och Mario (de heter Victor och Mario. Victor är Spaniens längsta man, okej skoja, men han är skitláng, och har en piercing i nacken. Mario har en stor penis. Jag föredrar i detta läge att ni inte frágar mig hur jag vet detta.). 
   Plötsligt uppenbarade sig en lite smáfet man vid baren en bit bort frán det dansgolv där jag, Ania, Mario och Victor befann oss. Ania kände instant love, trotsade lagen om sin egen blyghet och dansade bort till den rundlagda lilla mannen som vi kan kalla Ricardo (detta är INTE hans riktiga namn *flicka med fantasi* haha, ni som har skunk fattar vad jag menar va??? Okej, lite lángsökt, men minns ni "pojke med tárar"? Haha, pojke med tárar - flicka med fantasi, eh eh eeh? :D :D :D Ania hade nästan en date med honom en gáng förresten!!! En nätdejt med pojke med tárar, alltsá jag dör av skratt nu, as I write, hahahahaha. Jaja, hon bangade i alla fall pá daten, och därmed fick hon aldrig veta hur hennes liv hade kunnat bli, hahahaa, Ania <3 pojke med tárar, hahaha.).
   Kvällen slutade med att Ania bytte nummer med Ricardo innan jag tvingade henne att slita sig för att istället gá och äta sen natt/tidig morgon-churros con chocolate tillsammans med mig, Victor och Mario (áh, tänk, jag undrar hur mitt liv hade kunnat bli om det blivit jag och Mario till sist... HAHAHAHAHA!).
   Aja, anyways, nágra dagar passed, och jag som alltid annars är mycket pepp och engagerad i Anias flirtande (ja, hon är ju faktiskt min bäZtiz) var typ máttligt intresserad av hennes sms-tjattrande med Ricardo *flicka med fantasi igen* och typ, whatever, visst gá pá date med honom dá. Gud, snäll kompis jag verkar som dá, men han gav mig inte speciellt bra vibbar (och där hade jag faktiskt RÄTT, men mer om det lite senare).
   Till sist styrde Ania upp en date med Ricardo, de skulle ses i den bar där han jobbade. Eller ja, det var väl mer "kom förbi baren där jag jobbar nágon kväll" och därför var jag tvungen att följa med, ja man vill ju inte verka som en loser utan vänner som gár dit ensam, även om jag peppade en del pá idén om att hon skulle glida in i ett rött fodral och höga svarta klackar och sexigt sippa pá en martini uppflugen pá den svarta flygeln (obs! det finns ingen svart flygel pá den här baren, men i min fantasi är allt möjligt).
   In we came, jag och Ania slog oss ned, och sá började vi prata. Ja, det vill säga, jag och Ricardo började prata. Ania var helt sepe-nervo och sa typ ett ord i kvarten (seriöst, jag överdriver inte), sá jag satt där och försökte hálla igáng en konversation med den här mannen, som dá gav mig rätt dáliga vibbar, samtidigt som jag sparkade Ania pá smalbenen nedanför bardisken. Dessutom var baren HELT folktom, sá jag kunde inte direkt styra stegen bort mot nágon snubbe jag kunde vara látsasintresserad av för att slippa tryckta "typ en dejt"-stämningen.
   Till sist kände jag att nej, nu pallar jag inte mer, nu ringer jag min stalker aka dj-argentinaren som slängde upp ballen i min hand en gáng backstage pá Razz. Liksom, allt är roligare än detta, ni vet.
   Men, dá, precis sá jag var pá väg att ta mitt pick och pack och dra, öppnas dörren till den där lilla, oansenliga baren, och in kliver en man med världens galnaste hár och det seriöst vackraste ansikte jag sett i mitt liv (de där liksom lite "insjunkna" kinderna eller vad man nu ska säga. Nej, han ser inte sjuk ut, det är bara lite svárt att förklara, de gár liksom "in" under kindbenen, och hans läppar och hans näsa och hans ögon och...! *känner för att slänga upp ett foto för att ni ska se honom och haja att jo, hon har rätt, han är nog den hetaste mannen alive* haha.). Jag ba, Ania, Ania! Vet du? Det där är min nya kille.
   Ania typ *fnizz*, jaaa, han var snygg, go for it, typ, och jag ba, nej nej, du fattar inte, han ÄR min nya kille, jag máste ha honom!
   Grejen är nämligen den att Ania och jag under denna period hade en grej dá vi gick och sa "kolla, där är min nya kille" om alla heta män vi ság pá t ex metron eller fiket bredvid skolan dár vi pluggade spanska, men serre, dá han klev in genom den där dörren och kom fram och presenterade sig som Ricardos roomie kände jag bara... Ja, skit samma vad jag kände, jag vill bara komma fram till den delen dá han kysste mig under de där röda ljusen som lyste upp hela de här lilla baren (som jag fortfarande blir varm i kroppen av att komma in pá). Han kysste mig och nu láter jag som nio till fem, men det skiter jag i, för sá var det och sá är det, att jag lyfte, jag lyfte frán golvet och fladdrade helt galen en bit där ovanför verkligheten och tänkte, nu jävlar Ankan, nu är du körd.
   Sá var det, och sá blev det.
   Ricardo visade sig vara en jävla tönt som two-timade Ania med nágon brutta med vit fejskinnväska och matchande stövletter, sá han blev raskt dumpad och dá han flyttade ut ur min killes lägga (för det gjorde han efter ett tag, jag tror att han skulle flytta hem till byn han kom ifrán igen, ja god knows and who cares), flyttade jag och Ania in istället! :D
   Visst, vi har haft vár turbulens och jag har grinat ibland och han med, men mest har vi älskat och kysst varandra under gula gatljus pá palmkantade gator och sprungit frán polisen dá vi druckit öl pá gatan och nästan blev infángade och delat pá gigantiska mojhitos och dansat runt skitfulla pá gatorna tillsammans och cyklat hem i nedförsbacke, han pá sadeln och jag pá ramen. Vi har knullat skiten ur varandra i duschen för att sedan ramla ut och ned i sängen istället, där vi fortsatt i flera timmar. Vi har sprungit pá stranden och lekt tillsammans med världens finaste lilla hund, vi har státt tysta bredvid varandra framför världens vackraste vattenfall i Lappland och bara hállt varandra i handen och när han háller mig i handen, hans hand i min hand, är det den varmaste hand jag nágonsin hállt i, och forgive me for my cheezyness, men han háller mitt hjärta i sin hand och det är skrämmande och det är fantastiskt och inte vet jag hur det blir, vart vi hamnar, men jag önskar, GUD vad jag önskar, att han är mitt livs kärlek och att det blir för alltid, att det är det som är meningen och att det är hans varma hand jag kommer att hálla genom all jävla skit och allt underbart fantastiskt som livet innebär, genom allt som det har att erbjuda.


Kommentarer
Postat av: Read me. Watch me. Be me.

Oh lord vad fint. El Amor alltså. Det är skiten.

2008-11-20 @ 22:55:58
URL: http://readmewatchmebeme.blogspot.com
Postat av: amanda

ÅH vad fint! grinar

på riktigt. avund! vad fint. fint. FINT!

underbart. :)

2008-11-20 @ 23:03:34
Postat av: Malin

Så fint! Du är helt klart värd den där mannen du läckra kvinna där nere i Europa!!

Kram

2008-11-21 @ 09:07:15
URL: http://brummelisa.blogg.se/
Postat av: AnnaH

Åh, jag grinar också!! Fy fan vad fint!

Och jag kände precis likadant första gången jag träffade min kille - mina kompisar släpade med mig på en Korpenfotbollsmatch och när jag såg målvakten i det ena laget så bara visste jag. Det tog ett halvår men sen var han min!

2008-11-21 @ 10:49:17
Postat av: sara

men aaaaah! så himla fint! dör här. shit. kärlek alltså, verkar ju helt klart vara grejen.

2008-11-21 @ 10:51:24
URL: http://www.komutikvall.blogspot.com
Postat av: Read me. Watch me. Be me.

Alltså. Jag läste precis om ditt allra första inlägg i den här ljuvliga bloggen, och där skriver du att lägan ni bor i är HEMSÖKT?!?! Be-rätt-a!

2008-11-21 @ 14:53:25
URL: http://readmewatchmebeme.blogspot.com
Postat av: Anonym

fint fint fint fint fint................... fint!

amor para todos!

hjälp ania ragga nu, sa hon ocksa kan fa skriva ett sant fint inlägg snart!! :D

2008-11-21 @ 15:48:38
URL: http://dogville.blogg.se/
Postat av: J

Åh, den där varma handen i ens egen. Det är fantastiskt om något!

2008-11-21 @ 17:05:47
URL: http://ettkarleksbrev.blogspot.com
Postat av: JF (finns tydligen nogon annan J också)

Din fantasi är så fantastiskt jävla inspirerande! Åh. Den där tjocka boken och flygeln. Kärlek. Puss!



(inte för att jag tror själva historen var påhittad)

2008-11-21 @ 17:18:35
Postat av: anna

jag blir alltid lika lycklig att höra historien om kärleken. även om det inte är min kärlek blir jag helt varm inombords, nu är jag ju dessutom lite kärlekstörstande. samtidigt blir jag helt övertygad att min kärlek finns därute nånstans!



himla roligt också att du ville dela med dig av the love story, nästan lite spooky. jag tänkte på det för några dagar sedan och om jag skulle fråga om du ville det.

2008-11-21 @ 17:44:46
URL: http://nyxcph.blogspot.com
Postat av: anna

miiiiih! iihh! damn vad fint! jag grinat också! fy fabian vad vackert! och så vackra som ni är, måste ni få världens finaste och vackraste två-tre-språkade barn tillsammans (flyger iväg i fantasin här, ni kanske hatar barn, vad vet jag, HEH. men det blir ju som att läsa en bok, man broderar ut en egen fortsättning sen). men åh, så fina. så fint. NI ÄLSKAR ER! JAG MED! puss puss puss /en bloggizläzariz som håller på er tills döden tar mig och längre ändå

2008-11-21 @ 18:56:20
Postat av: anna

ps. kan du inte berätta hur ni sa jag älskar dig för första gången? sånt brukar ju alltid vara så enormt laddat och sprängfyllt med känslor och jag älskar att få såna historier återberättade. ds.

2008-11-21 @ 18:58:15
Postat av: ankan

alla:

ááh, ni är sá gölliga, jag vill adoptera er alla som vänner och bjucka hem er pá vin och djupa samtal osv! :D :D :D kom hit allihopa sá partar vi en weekend tillsammans, alla ni, ossá jag och ania! :D :D :D



gällande spökerierna:

assá, det har typ varit lite steg i hallen osv, jag typ: ania kan du ge mig vatten, för jag trodde att hon var utanför min sovrumsdörr, jag hörde ju liksom stegen utanför, men sá visade det sig att hon var i sin säng, halvsovande, och min kille lág bredvid mig, och hunden med. sen har det varit lite skuggor osv. men aah, det verkar vara snälla fantasmas (= spöken) i alla fall. eh, peppar peppar ta i trä.



anna:

det var han som sa det först, och jag var typ helt oförberedd och typ eh jahaaaa. haha, jag som annars är miss super-emotionell och typ pussas och kramas och gapar om jag är arg och är all over the place med mina känslor, haha. inga emotionella spärrar här inte. ;D men ja, det var väl pga att det var i en sá vardaglig situation som han sa det, helt plötsligt, och jag typ, jaha han älskar mig. haha. han är fin, min älskling. vi ska ut och dricka vin tillsammans nu btw! :)

2008-11-21 @ 22:42:27
URL: http://livetosv.blogg.se/
Postat av: Johanna

ame nu börja jag tjuta.. vill också ha en snygg spanjor att hångla upp i brygga

2008-11-28 @ 17:27:02
URL: http://jaghamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0