ania har en ryggmedicin som heter retard

   Här sitter jag och lyssnar pá min nya idol Cindy Lauper. Hon är det bästa som hänt mig skulle man kunna säga.

    Igár kväll kom jag pá att jag inte orkar sova i vár bajiga säng längre, sá jag tog Visakortet i ena handen och Ania i andra och stack ut till Ikea och köpte den. BA GÖR'T liksom!
   Den är sá skön! Ny säng, nytt lakan, nya sängkläder, nytt täcke, hela konkarongen (okej, LIVEBLOGGAR! Jag frágade just nyvakna Ania om man kan använda konkarongen i detta sammanhang och hon ba: men gud, vad sjukt, haru läst det jag skrev i min blogg igár kväll eller?, och jag ba nää, vadádá? Sá visar det sig att hon använt samma ord i exakt samma sammanhang! Hallá, synkade twinZ eller vad? Hur ofta använder man ordet konkarongen liksom?!?!?).
   Vi shoppade även loss i svenska butiken pá Ikea, för ikväll pá homecoming/rehab-festen blir det svenska tapas, minsann!
   Nu ska jag äta frulle och sedan blir'e strandlek med hund + pojkvän.

*trákig bloggtjej*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0