gud, peppar pá att duscha och gá till jobbet imorgon!

   Min förra chef berättade en gáng för mig att det bästa han visste dá han var "gräsänkling" (fy, gillar inte det ordet, verkligen ett ord som Kicki, nagelteknologen med risig blonderat permanent, bosatt i radhus med tapeter i TERRACOTTA och överviktig, flintis man som smygrunkar till porr pá nätterna, använder) var att sätta sig pá toan, bajsa och ta en cigg. Samtidigt alltsá.
   Jag berättade detta för mitt ex som kände sig manad att testa, och sedan ringde för att lyriskt berätta för mig om sin nya favorithobby dá jag var bortrest (assá, varför "frugan" máste vara ute ur huset dá man gör det framgick aldrig? Liksom rök och bajsa pá bäst du vill, I don't mind.).
   Aja, anyways, kom av nágon anledning att tänka pá detta och att även jag vill testa pá det, ensam hemma som jag är. Satte mig pá toan, tände en cigg och bajsade. Kändes helt okej.

Kommentarer
Postat av: pinsam

haha, bara okej alltså? du förstår inte hypen?

2008-10-29 @ 21:48:06
URL: http://pinsamtystnad.blogspot.com
Postat av: ankan

pinsam:

ja, assá, det gick väl an, kändes rätt bra och sá, men fantastiskt tycker jag väl inte direkt att det var. jag liksom bajsade, och ja, jag rökte, och det var egentligen inte mer med det. tvá bra saker (ok, inte att röka, men jag tycker ju att det är sweet att röka, ja du hajar) som jag nu dá rákade göra samtidigt. inte mycket mer med det. eh ja. :D



ghaz:

haha, serre? assá, haha, vad är dealen? män och bajsrökning? jag typ -lost-

jaa, du röker väl inte ghaz (har för mig att du skrev ett anti-rökinlägg ngn gáng?), sá du kan ju inte tebba, men alla andra (rökare) out there: testa och lämna omdöme! ;D

2008-10-30 @ 19:00:43
URL: http://livetosv.blogg.se/
Postat av: sus

hahaha "kändes helt okej"!

2008-10-30 @ 19:58:44
Postat av: ankan

sus:

haha, ja, men det kändes liksom, ja, just okej. varken mer eller mindre. jag bajsade och rökte, liksom.

2008-11-01 @ 16:36:25
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0