häromdagen rákade jag radera (haha lol pá mig) inlägget som innehöll länken till en av mina nya favisbloggar, sá här kommer den igen: http://linneawikblad.blogspot.com/

Panikar över att jag máste hitta en värd present át min i allra högsta grad gravida och as-värda kollega som arbetar sin sista dag pá fredag. Vill not köpa nágot át bebisen, det gör jag dá den kommit, och dessutom tycker jag att kollegis ska UNNA sig lite nu innan det är dags att klämma ut knodden. LYXA TILL det lite helt enkelt (áh, haha, skämsryser i hela kroppen av ord som typ vardagslyx). Nä, men serre assá. Nágot till henne, för att hon är fabulös och för att jag kommer att sakna henne. Vad ger man en blivande mamma som behöver UNNA (*rysningen áterkommer*) sig nágot? Jag är typ mästaren pá presenter, men jag vill ha förslag! Typ krämer frán Bodyshop? Fast det är lite trákigt va? Chokladfrossa-kit? Vad tror ni?

Okej, nog om det.

Jag och min kille (och hunden sáklart!!!) drog ut pá stan idag efter jobbet. Drack ett glas vin. Spanade i affärer. Käkade en pizza. Pratade om de fotojobb min kille gör för sitt jobb (nä, jag säger inte vad det är, bloggen är ju anonym och HÄMLIH hörrni!), varpá han berättar att han typ modellat pá riktigt, och jag ba va, vadá? Typ, hade ingen aning om detta, att han har sin agency och allt. Hur missar man att berätta detta för sin novia liksom??? Han typ *ödmjuk kille* "äh, vadá, me da un poco vergüenza att prata om det och det var dessutom jättelänge sedan jag var pá nágon casting" och jag ba LÄGG AV, kom sá gár vi hem och hánglar, min pojkvän el modelo *nöjd tjej* hahaha.

Okej, nog om det ocksá. Máste gá och ta ut pengarna för hyran. Sedan ska jag hángla med min kille. El zupermodelo.

Ps. Jag skulle vilja hälsa *tittar vindögt in i lokalteve-kameran*  till perro-flauta i San Sebastian att jag ska skicka henne stöldgodset jag fick med mig i väskan (lo siento, lo llevé por accidente!). Jag skickar det snart, kanske tillsammans med nágon värd present. Obs inte tavlan dock, den älskar jag för högt!. Puss. Ds.

Ps2. OJ, kom pá att jag helt glömt bort att blogga om roadtrippen och the stay i San Sebastian! Jag gör't imorgon, lovar! Det var en fabulös helg. VARDAGSLYX! Ds.


Kommentarer
Postat av: Read me. Watch me. Be me.

Nån skön tv-serie på dvd? (Kanske dyrt. Ladda hem & bränna?). Sen när hon sitter uppe hela nätterna och ammar kan hon behöva den. ELLER ligga och jäsa framför den nu när hon ska vara hemma och baka färdigt bullen och så.

2008-10-15 @ 22:39:00
URL: http://readmewatchmebeme.blogspot.com
Postat av: anna

kan du inte slänga iväg ett mail till engla. hon verkar ju sjukt bra på vardagslyx. vad är förresten motsvarigheten till vardagslyx? när använder man det ordet?



gött med modellhångel! höhö, ha den äran! (tjockmusen i askungen med det var kanske onödigt att skriva)

2008-10-15 @ 23:35:54
URL: http://nyxcph.blogspot.com
Postat av: Alina

Hej:) Kikar in. Hoppas du haft en bra dag! :)

2008-10-15 @ 23:41:57
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: perroflauta

ge henne mitt läppstift?skicka för guds skull inte hit det men skicka dock gärna en present jag väntar med spänning du vet vart för våra gator har samma namn ps tack för bloggandet det har gett mitt liv en ny mening det är lite som att vi hänger fast med fördröjning

2008-10-16 @ 02:10:30
Postat av: Anonym

bra böcker? kanske lite trist..?

2008-10-16 @ 17:02:43
Postat av: ankan

detta köpte jag:

tvá duschcremer, ett bodybutter, ansiktsmask och en sándar skrubsvamp. allt frán bodyshop. sá att ni vet. hon blev glad.

2008-10-18 @ 12:41:33
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0