och nu ska jag laga mat át min man *att vara hemmafru är OCKSÁ ett jobb!*

   Okej, idag var jag nära att kicksparka en översminkad, ful kärring i huvudet dá hon gick och pekade pá och skrattade högt át ett par bara för att de rákade vara homosexuella, och antagligen ocksá pá grund av att de var förstándshandikappade (och typ skitkära i varandra, jävla äckliga vidriga kärring som försökte göra nágot fult av deras lycka, men ocksá helt fint att de inte ens ägnade henne en blick utan bara tog varandras händer och rakryggade gick därifrán). 
   Ángrar sá mycket att jag inte sa nágot, jag typ bara *ger henne evil eye och tycker att det räcker* *mesig svenne*.

Fast lite senare, dá jag gick förbi tjurfäktningsarenan, lade jag en prydligt ihopknuten páse hundbajs i biljettluckan. Alltid nágot.

Kommentarer
Postat av: Jessica

lägg lite hundbajs i kärringens handväska nästa gång.

2008-10-21 @ 22:30:12
Postat av: anna

bra gjort! nästa gång tycker jag att du ska skippa prydligt ihopknuten.

2008-10-21 @ 23:57:11
URL: http://nyxcph.blogspot.com
Postat av: ydha

you go girl!

2008-10-22 @ 21:25:38
URL: http://ydha.blogg.se/
Postat av: ankan

jessica:

Mm jag vet. :c Vi fár hoppas pá att hon jobbar med biljettförsäljningen vid tjurfäktningsarenan!



anna:

tänkte ocksá pá det, men lite KLASS har man ju. kändes fint i all sin symbolik ändá, liksom.



ydha:

:D :D :D

2008-10-23 @ 20:28:07
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0