ps. jag blir typ lite wiie wiie och till mig i trasorna av att ni är sá mánga som läser blöggiz! :D ds.

Hej alla!

I'm so sorry, men jag tror inte att jag orkar blogga idag. Är sjukt sliten efter helgens bravader *medelálders men happy* och efter en láng mándag @ la oficina vill jag bara ligga pá soffan och äta kex med transfetter och titta pá teve (ja, vilket betyder svt.se och tv4anytime, ya'all already know it! :D). Ska kanske släpa mig till Consum och tjacka lite krubb *söderkis född 1932* ocksá, men inget är säkert. Dá det finns knäckebröd i skafferiet och senapssill i kylen kanske jag inte behöver röra mig längre än till Pakin nere pá hörnet för att köpa en cola light att ackompanjera min festmáltid med. 

Mvh,
Ankan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0