san sebastian i bilder (vi var átta hetingar som klämde in oss i en furgoneta och drog iväg över helgen)

Eftersom jag ännu inte fátt tummen ur och ens lagt in fotona frán San Sebastian pá datorn, snodde jag helt FRÄCKT nágra foton av min LÄCKRA kompis Em, tillika mycket duktig fotograf (sorry sugar, jag hoppas att det är okej, och ps jag tänker pá dig varje gáng jag tittar pá kitschtavlan av dig och jesusbarnet!).


strand


vi kallade henne mumie-kvinnan. hon bor typ pá stranden, berättade min fina vän perroflauta (som bor i san sebastian och var vár tour guide hela helgen. puss och tack, te quiero.).


det här är juans stjärt!


det här är jag som kedjeröker och tallar mig pá tutten!


och det här är jag som gör knipstjärten vid ett av vára kisstopp under roadtripen.


om jag dör imorgon vill jag veta att jag dog MÄTT

SLUT!

Kommentarer
Postat av: ania

hr-hrrm, känns som jag känner igen de där skorna på knip-stjärten-bilden..?

mumien btw, så jävla söt.

2008-10-20 @ 14:19:52
URL: http://everydayglamour.blogspot.com
Postat av: ania igen

btw; dricker du VITT vin?!?!? :O

ja visst är smygarskorna goa? lite lökig om fötterna blir man ju (hej typ.. plast wannabe skinn) men annars är de mkt fejna. -svarar på mail i kommentarsfunktionen och har bestämt att de här strecken är de nya stjärnorna, iaf på lol-blogg.se som inte accepterar dem-

2008-10-20 @ 16:00:03
Postat av: ankan

jag tittade pá mumien bra länge, zoomade in pá henne med min kamera, máste visa close up's dá du KOMMER HEM igen. hon hade feta guldsmycken ocksá, pá stranden och allt. det är sá där jag önskar att min bränna hade blivit i somras. note to self: används inget solskydd, kör pá kokosoljan! aja. sorry ocksá btw, men jag och smygskorna är kära i varandra. att mina fötter INTE blir lökiga av dem är kanske ett tecken pá att vi är meant to be, jag och smygisarna. kom hem nu loca, jag pallar inte vänta mer. vi máste gá till stranden med voffsing btw. var där igár, han went wild, sá jävla kul. blev KOMPIII med alla pá playan. puss hej, maila min jobbmail sá att vi slipper offentligmaila pá detta viset, ania hunny! i kommentarsfältet!!!

2008-10-20 @ 21:04:36
Postat av: ania

jag ser fram emot detta, och tänker köra på the mummy look sommaren 2009.

hehe det är lugnt!! gött för dig att du inte får lökiga fötter i dem... orättvist dock. en smula! :/ jaja det betyder väl att du kanske får låna dem igen om du är snäll... höhö. men det är ju duuuu som inte svarar på mina mail så jag måste skriva här istället! haha. gör om, gör rätt, så lovar jag att inte outa våra konversationer här varje dag. PUSS

2008-10-20 @ 23:39:45
URL: http://everydayglamour.blogspot.com
Postat av: Read me. Watch me. Be me.

- önskar i hemlighet att de fortsätter outa - :D

2008-10-21 @ 14:51:00
URL: http://readmewatchmebeme.blogspot.com
Postat av: anna

jag också.

2008-10-21 @ 20:49:22
URL: http://nyxcph.blogspot.com
Postat av: ankan

vi borde skaffa en mailblogg där vi outar alla vára mailkonversationer, serre, idag var jag tvungen att gá in pá toan och skratta dá jag fick fnissanfall av annas mail. :D

2008-10-21 @ 21:38:23
URL: http://livetosv.blogg.se/
Postat av: ania

hähä jag har redan glömt vad jag skrev, men allting är ju tydligen roligare än att skriva om franco och hans påhitt, men egentligen ÄR jag faktiskt seriöst intresserad (mest av vad ungdomarna inte fick göra och smög med och om det fanns hemliga högborgar där människorna satt och talade catalan/euskali/gallego osv med varann i smyg, måste bli tight med nån spansk gamling som kan berätta!!! tror du jag kan det? kanske borde ta ett snack med livsfarliga grannen EHE NOT dör hellre -rädd-) men det är ju tex roligare att klippa ihop en bild på en homecoming queen och mig själv och göra en bakgrund av plåster. gahd. kommer väl sluta som det alltid gör, att jag sitter uppe hela natten dan innan det ska in. oh well. jag är iaf fett taggad på att bli fuller tillsammans med DIG och de andra på lördag, WEEEHEE HEE och du, ska nog smarra en smula på nån busig katts cigarett på terassen, smarrade en smula i lördags och OMG sov som en princess, ryggen ba "nej vadå JAG har inga problem, vad snackar du om?!?!"

och inte får man magsår av det heller!! aja. nu ska jag borsta tänderna, har visst glömt det idag. obs: glöm inte sätta in mina 176 riksdaler -extremt fattig tjej-

VI SES SNART!!!!!! <3

2008-10-21 @ 22:13:07
URL: http://everydayglamour.blogspot.com
Postat av: ankan

nu sätter jag PUNKT för vårt mailande här. jag vill höra plinget i min inbox istället jue! :D

2008-10-22 @ 12:12:37
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0