*stiff nipples av kylan aquí en casa* *gillar kylan UTOMHUS bättre än den här inne, om man säger sá, mhmmm*

   GUD sá SKÖNT det var att komma tillbaka till jobbet efter tvá dagars sjukhäng i krambjörnspyamas! 
Älskar min arbetsgrupp sá mycket btw. Alltsá serre, världens gulligaste allihopa. Háller redan pá att i min briljanta hjärna styra upp planer pá en fabulös julfest innan lánga julledigheten och tänker mig att vi máste ta en afterwork nágon dag ocksá. Fina raringarna, älskar att gá till jobbet dá man fár jobbhänga med en massa finingar dagarna i ända!
   En annan fining, det är min vovve det, och nu ska jag gá ut till lilla hundparken bredvid Sagrada Familia tillsammans med honom, och älska det faktum att det är KALLT ute! Äntligen!!! Ska nog ta och inviga den nya kappa jag köpte för tvá mánader sedan, och som jag spänt och ivrigt väntat pá att fá inviga *fashiontjej i hundparken*.

   Nä hörrni, roligare än sá här blev det inte nu! Máste ut och njuta av den spanska kylan, min hunds studsiga lilla uppenbarelse och sedan ett glas vin eller tvá tillsammans med min hubby (= Ania). Kanske möter vi upp nágra av görlsen frán jobbet ocksá.

   Häj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0