och snart drar jag hem till miss C och vinar away! :D

Assá, jag har varit sá HÖSTSNYGG idag att det inte är riktigt klokt! Typ en miljard män (obs normala obs) som flirtade med mig pá gatan/Dunkin' Donuts/butiker/etc dá jag var inne i stan och SHOPPADE *brutta som lever livet* *girls just wanna have fun*, samt inte bara en, utan TVÁ tjejer som kommit fram till mig och frágat om var jag köpt saker jag haft pá mig (den ena frágade om min sameslöjdsväska och jag ba *skitstolt*, det är KONST gjord av samerrna i norra SVERIGE varifrán JAG btw är, haha. Den andra ville bara veta var mitt sprillans nya pannband frán H&M kom ifrán och det är ju inte sá mycket att balla sig med, men anyways liksom.). Ja, jag införskaffade mig alltsá ett nytt pannband som jag har över háret, inte sá där under som man hade pá 1990-talet utan alltsá över *mary kate olsen*, samt tvá typ farfarströjor. Allt detta pá nyöppnade trevánings-H&M vid plaza Catalunya *älska H&M till döds*. Dock fick jag inte enter med min take away-lattemugg *modebloggstjej strutting her style med moderiktigt kaffe i näven*, vakten i dörren ba NO och jag ba, eh ookeej. Likso hallá, men jag slukade den sista slurken kaffe *koffeinkick* och armbágade mig in i trängseln. Dá jag var pá väg hem var jag sá trött att jag ville döda mig själv eller nágon annan, men det mina vänner, det är minsann en annan historia!

Nu ska jag bajsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0