saturday night dance I like the way you move

   Igár kväll crackade jag upp en flaska rödvin efter att min snubbe dragit ut pá galej och ba, ah sweet, lite tid för mig själv, dá chillar jag framför teven (=datorn, svt.se och tv4anytime i mitt hjerta!) tillsammans med ett glas vin eller tvá innan jag ringer some friends eller kanske min gamle bekant som hörde av sig tidigare i veckan och ville ta en öl med mig nágon dag. Bra plan!
   Klockan 03.45 vaknade jag pá soffan med igentäppt näsa och svullen hals (kul att ens arbetsplats är som ett dagis! Alla människor gár runt och nyser pá varandra och man blir aldrig riktigt frisk innan förkylningen är där och sparkar en i bakhuvudet pá nytt), och ba eh jaha ja *partydjuret*, och inság att jag var tvungen att ta ut hunden pá kisspromenad. Strax innan sju dá jag lyckats somna om igen ramlar min kille in genom dörren och först vid halv átta somnade jag om pá nytt, denna gáng i sängen tillsammans med hund + kärlekskrankt fyllo. <3 
   Nu sitter jag här i soffan igen och ska äta lite frulle (eh ja, lunch, whatever) innan jag drar in till el centro för att second hand-shoppa! :D Höstsolen skiner, luften är CRISP :D och jag peppar pá utgáng ikväll istället! :D

:D

Kommentarer
Postat av: ania

jag tänkte komma med ett BLOGGA SJÄLV DÅÅÅÅ!! men sen gick jag in här och såg att du gjort det, min bloglines verkar inte vara så pepp på livet. aja. jag skaaaa! hoppas du har rewligt tonite. jag softar med dattan. puuuuss

2008-10-04 @ 20:02:43
URL: http://everydayglamour.blogspot.com
Postat av: ankan

jag är bakis och har inget att säga, ville bara svara pá din kommentar. har ätit älsklings sánt där choklad-smet-grejs (som nutella fast budget och äckligare) med sked direkt ur burken. már skitilla nu. :C



när hade du tänkt komma hem egentligen?



PUSS!

2008-10-05 @ 18:36:54
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0