mina nya favis-smiley har jag hittat pá själv. den betyder att man är snorig och den ser ut sáhär: :=

Igár shoppade jag en tröjklänning i polyester med POLOKRAGE, haha, omg, ja, ni HÖR ju hur det láter!!! Jag frös sá mycket, och att bara titta pá den lilla trasan där den hängde pá sin H&M-galge var som att ligga i ett varmt, välgörande skumbad, det ska ni veta. Dessutom är polokragen egentligen mer av den typen att man kan dra den över huvudet och typ ha den som luva, ni vet, sladdrig och stor. Inte sá där "titta här kommer jag med dubbelhakorna framstickande ur sköldpaddshalsen". Ah love ät.

Sedan kom jag hem och impulsshoppade en väska för nágra tusen áánlajn. Det värmde mig ocksá. Eller, först var jag varm av glädje, sedan ilade det till av kyla och omg vad har jag gjort, jag har köpt en väska som skulle kunna föda en kenyansk by i kanske en mánad eller MER. Sedan kom den ursprungliga värmen av glädje tillbaka till mig igen. PHEW!

Tänk er den pá armen tillsammans med soon to be noppriga-polyesterpolotrasan! *fashionorgasm*

Näeh, men serre, det är ju faktiskt en investering för livet.

SKOJA!!

Den är skitonödig. Men jag är mysvarm i kroppen ändá.

Pá lördag ska vi ha Homecoming queen/Rehab parteey här hemma. Det är sáklart min ANIA!!! som kommer hem frán Sverige och detta ska minsanna firas! Hon har gjort fina flyers-inbjudningar med plásterbakgrund och sin egen feja inklippt pá en beauty queen med perfekt lagt tacky-hár. Jag ska göra SNITTAR och FINGERMAT pá Anias begäran. HAHA, det är sant! Okej, fingermat hittade jag pá nu (älskar det ordet!) men Ania bad faktiskt om "t ex snittar". Haha, jag älskar att min sambäztiz är sá MODERN!

En annan crazy loca som varit hemma i Sverige kommer hem hon ocksá! :D med samma plan som Ania och allt! :D Här ska minsann firas i dagarna... en. En dag ska vi fira. Pá lördagen.

Saker jag beställt frán Sverige genom Ania:
* kornmjöl
* fiberhavregryn
* hink med lingonsylt

Man máste passa pá att lyxa till det dá man fár möjlighet!

Kommentarer
Postat av: pinsam

värsta avis på festen!!!

2008-10-24 @ 10:03:12
Postat av: Anna

Yeee! Jag har också polyesterpolotrasan, den är asapasaskön ju! Vilken färg har du? Jag har den blågröna. Och just den där luvgrejen med kragen brukar jag köra lite då och då, haha. Och nyligen när jag satt på en restaurang och det var en massa skrik, panik och bil-som-bromsar-in-med-skrikande-däck utanför (det var ett litet barn som nästan blev överkört, ashemskt) så blev jag så rädd att jag drog upp kragen över huvudet helt. Såsom en sköldpadda som drar sig in i sitt skal! (sen att det är min reaktion när det sker en olycka är väl kanske inte sådär jätteoptimalt, men..det gick bra för barnet, o det var massa andra som fanns till hands, men ändå..lite pinigt är det) För övrigt är jag också avundsjuk på fecken, låter riktigt rooolit!

2008-10-24 @ 12:44:08
Postat av: ania

snorsmileyn i mitt hierta!!! kom HEM nurå så vi kan skvallra lite och äta choklad ihop! det är så mkt roligare än att ligga ensam här med en 200grams schweizernöt och tråka. PEPP PÅ PARTAJET!! jag vill fortfarande ha SNITTAR. hur gör man snittar? och kanske vitlöksbröd från lidl? hiihi.



ja kom nu så du kan visa polyestertrasan. och så jag kan berätta om att jag redan känt för att gå lös på kokosnöten med en yxa. och visa MINA nya polyesterfynd!!! iiiiiiiiihKOM!

2008-10-24 @ 17:23:46
URL: http://everydayglamour.blogspot.com
Postat av: ankan

pinsam:



haru vägarna förbi bcn är du välkommen! :D



anna:

min är grá! läskigt med olyckor! :/ skönt att allt ändá gick bra och att du hade nágot att gömma dig i. ;D



ania:

rör du palmen är du DEAD MEAT, som man brukar säga. DEAD, I tell ya!

2008-10-25 @ 15:55:44
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0