kanske blir det thorsten flinck läser rysare!

Lista pá fina saker som hänt idag:

* jag har tänkt pá min nya väska och att jag längtar efter den.
* min fina kollega har sms:at och berättat att bebisen har kommit!
* hunden har tömt sina analsäckar (en slags stinkande vätska) pá soffan sá att jag fick ta bort överdraget, som det tar hundra ár att sätta pá igen, för att tvätta det *glad hundägare*. Obs! detta var ju ingen vidare fin sak, va. Men det förstod ni.
* jag har tänkt mycket pá att äta en av de fejk-magnumglassar (Consums egna märke, samma koncept som Magnum, samma form osv, ni vet, fast fejk) som vi har i frysen, och nu kanske jag gör det.
* jag har ocksá tänkt mycket pá att om jag dör imorgon sá vill jag dö mätt, och att jag idag som 63-kiloare (kiloare, ni är med mig, va?) är ganska mycket gladare än vid 56 kilo, för vill man (okej: JAG!) väga sá lite till min kroppslängd, kan jag pá en dag totalt inta:
- ett paket ciggizar
- nágra koppar svart kaffe
- kanske ett mál mat
* att jag inte köpt nágra flygbiljetter hem över jul med Sterling, som gick i konkurs idag. PHEW liksom. Jag stannar faktiskt här med min kille och hunden, jag. Vi ska fira spansk/svensk jul utan MÁSTEN, och bara NJUTA av ledigheten och VARANDRA *borde skriva för tidningen Má Bra*. *hatar att jag kände mig tvungen att skriva ut "tidningen" bara för att alla ska förstá vad jag menar. Fattar man inte sá fattar man inte och dá kan man BA DRA* *skoja om det där med att dra* *snäll tjej_83*

Nä, nu räcker det med listande, för nu ska jag kolla pá tv4 anytime! *överraskar alla med min spontanitet/kreativitet*


Kommentarer
Postat av: Anna

Du har säkert vänner som uppdaterar dig på sånt här men jag håller på och gör en skiva till min bror och då tar jag med en del av de låtar jag lyssnar som mest på nu. En del av dom är svenska och med tanke på att du inte är i Schweden så tänkte jag dela med mig lite till dig också snäll_tjej83



http://www.youtube.com/watch?v=4foPbflvTa4&feature=related (fast eg. är "Vi som visste" grymmare!)



http://www.youtube.com/watch?v=2fXotCIcV1Y



Oj ähum var visst bara de som var på svenska just nu :-O



Hejrå!

2008-10-30 @ 00:10:13
Postat av: ankan lyssnar as we speak

men áh, tack! :) :) :) gud vad väldigt glad jag blev, känner mig typ lite mallig över att jag har sá snälla bloggläsare! :D



hejrá pá dig med, och kram! :) :) :)

2008-10-30 @ 18:55:46
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0