nu ska jag titta pá surreal life pá tv4 anytime innan jag drar ut i SÖNDAGSSOLEN

   Okej, hade sá jävla roligt igár alltsá, gudars skymning! Jag och miss C mötte upp Juanito pá en fransk födelsedagsfest pá Rouge bar (mmm god tárta, thänks *birthday crashers*), drog sedan vidare till Manchester där jag och Juan var tvungna att dricka upp miss C's shots, hon var nämligen vek. Vi blev fulla.
   Sedan grabbade vi en cab och stack ut till nágon nyöppnad klubb som jag inte kommer ihág vad den heter, men det har tydligen varit nágon nasty stripp/sexklubb där tidigare. Anyways, vi dansade och var CRAZY haha och hade skitkul.
   I en soffa satt ett indiekid med prettokomplex och I wanna be svár och konstig-flirtade lite med mig (ni vet "kika under lugg" och inte le, bara titta intensivt och lite mystiskt och sedan titta bort och se ut att tänka pá t ex ángest eller Det sjunde inseglet *intressant person* osv). Till sist kom han fram och pratade med mig och jag typ ok visst, we can talk, men jeeez alltsá...!
   Orkar inte gá in pá det sá noga (minns inte heller allting i detalj *fyllo* ehehe), men GUD vilken typ! Vet inte hur vi kom in pá ämnet, men jag ba, jaaa svenskar är ju bättre än spanjorer pá engelska, generellt assá, vilket är SO TRUE och det vet ju alla, inget att tjafsa om, liksom. Men killen blev skitsur, tog det personligt och typ "VADÁ,  I speak better english than you, I'm sure of it", fast typ inte ens sá pass bra formulerat. Alltsá, pá ENGELSKA, han började alltsá snacka ENGLISH med mig och jag ba LOL hahaha, vadá, vad är dealen, okej, fine du snackar engelska, kul, men jag menade inget illa, bara att... men sá avbröt han mig, pá engelska sáklart hahaha, och babblade pá helt maniskt och jag ba eh OKEJ???
   Till sist fick jag nog, blev lite irro och ba MIN PAPPA ÄR AMERIKAN (= lögn och ganska töntigt gjort, men jag ville bara sätta honom pá plats, han slutade ju aldrig, var sjukt dryg och btw inte alls speciellt bra pá engelska) och han ba jaha, och? vad bevisar det? och ba fortsatte mala pá. Jag ba: o_o
   Jag kände i och med mitt töntiga lögn-drag att jag faktiskt hade dragits med i hans vem är bäst pá engelska-tävling = pinsamt, sá jag kände att det var dags att dra. Jag ba, eh, jag máste nog gá nu, och han ba VAD VILL DU MED MIG EGENTLIGEN? Jag ba, ursäkta, VA? haha, vi har liksom bara pratat lite, du är uppenbarligen galen (fast det sa jag inte) och jag har also pojkvän, sorry om du fick för dig nágot typ, och han ba HAR DU??? Varför har du pratat med mig dá??!! Jag ba, ehhehehehehehe *hasar iväg med stelt skräckleende pá läpparna*.
   Gud, vilken snubbe. Aja, han hade fina skor átminstone.
   Sedan pratade jag med en blond (är du svensk??? det var han inte) snygging med muskulös bringa (otippat med blonda snyggingar!) som hade en skitsnyggt dressad pojkvän med en fantastisk frisyr. Jag ba, snygg kille du har! och han ba, jag vet, och sedan ville jag berätta att pojkvännen var lite lik Clark Gable, men fick istället fram att han var lik Robert De Niro?
   Dá pläjset stängde pussade jag mina vänner adjö, svishade hem pá cykel och kände att jag levde och idag sov jag till 14.17.

Kommentarer
Postat av: ydha

ååh, det låter underbart!

2008-10-05 @ 22:34:45
URL: http://ydha.blogg.se/
Postat av: Shirin

Heeej! Verkligen long time no see! Jag bildgooglade på ordet ångest för ett tag sedan och då fick jag bl.a. upp en bild på dig. Great minds think alike. :) Visste att det fanns en anledning till att vi fann varandra i tredje klass! Take care du med.



Kram

2008-10-05 @ 22:45:50
URL: http://hybrisschmybris.blogg.se/
Postat av: ania

HALLÅJA, jag svarar här istället för i det andra inlägget!!!! jag ska till läkarn imorn och på sista dejten med dr kantarell NÄSTA måndag, så nån gång i den veckan kommer jag... efter den 13:e alltså. få se näre finns cheap flights typ.

den där svåra killen där verkade ju... nice. "varför har du pratat med mig då?" HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAH. aja, vi vet ju alla varför vi inte går på s.k. INDIEmän längre... robert de niro btw?!?! hahaha! puss puss

2008-10-05 @ 22:59:02
URL: http://everydayglamour.blogspot.com
Postat av: ankan

ydha:

:D



shirin:

haha, lordy lord du har rätt. jag har pá tal om ángest en aning bakisángest idag. den där kemiska reaktionen man fan inte kan göra ngt át du vet, för realmente hade jag ju skitkul igár och inga angst-anledningar whatsoever. jaja, sidospár, whatever, haha, kram pá dig med.



ania:

men det är ju inte sááá länge kvar dárá... aja, dá du kommer ska vi fira i dagarna sju!!! :D :*



ang. "indie" (omg lol, typ hates vuxna män som ska vara "svára", jobbig skit): jag VET, jag typ ehehehehehehehehehe. omg liksom. xD



och ja, det där med de niro, eh ja, jag vet inte faktiskt. haha.



älskar dig, saknar dig, skynda dig HEM.

2008-10-05 @ 23:53:23
URL: http://livetosv.blogg.se/
Postat av: modebloggare

du o ania verkar vara otrooooooooligt sköna personer. men ang. hela historien med skumma killen, är du förvånad? latinska länder som latinska länder liksom, inkluderar även UK o US.

2008-10-06 @ 18:51:27
Postat av: ankan

modebloggare:

well, thanks!



men: believe you me, denna mans nördläppsbeteende (kanske förklarar jag ordet nördläpp nágon gáng, haha) hade absolut ingenting med hans nationalitet att göra. han var skum, skumma människor finns det överallt osv. hoppas och tänker btw förutsätta att rasse-grejen you went for var menad att tas med nágra nävar salt. pk tjej fo' life

2008-10-06 @ 19:20:44
URL: http://livetosv.blogg.se/
Postat av: anna

svåra killar går bara bort så mycket. tycker den enda gången det finns belägg för svårhet är om man väger upp det med lika delar charm och kaxighet. (åh älskar en bra ordfight med random dude!) vilket det inte verkade vara i detta fallet. eller jo men det där kaxigheten med engelskan räknas faktiskt inte. hur ofta möter man fransk/spansktalande som imponerar med sina språkskills? okej, lite virrigt men tror du get the picture.

2008-10-06 @ 23:37:42
URL: http://nyxcph.blogspot.com
Postat av: modebloggare

kände ett behov av att förtydliga här: min bedömning baserar sig på vändor ute i de södra delarna av europa sent 90-tal, början 20-tal. rasse eller inte, då var det onekligen så att ett visst skimmer av den svenska synden på 60-talet låg över människors bild av svenskar. hoppas innerligt att det inte är så längre.

anyway, hela historien är väldigt roligt, framförallt när du panikljög om att din farsa var amerikan :}}} igenkänningsfaktor att vilja vinna diskussion med irriterande människa

2008-10-08 @ 21:10:30
Postat av: ankan

anna:

jo, jag hajar vad du menar.



jag ville liksom inte ordfighta, jag bara liksom konstaterade i nágot sammanhang, helt lugnt och whatever, att generellt sá är ju svenskar bättre än spanjorer pá engelska, och sedan lyfte taket. jeeeezeees.



modebloggare:

nä, men jag vet vad du menar, jag kan ocksá hálla pá sádär, om att spanska män är machistas osv, och det ligger ju ett visst mátt sanning i det faktiskt, men givetvis vet jag att inte alla är sá och bla bla. jag är ju fan even ihop med en av dem, haha. jag vet vad du menar, och till viss del är det ju sá, och klart man kan snacka om det och skämta om det, men jag förstod bara inte riktigt vilken nivá du hade lagt det pá i din första kommentar liksom. om den kanske var menat typ nazi-rasse, liksom (vilket den dá inte var). du hajar va? haha, ska sluta babbla nu. ;D

2008-10-09 @ 19:44:54
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0