Åh, vad jag kommer att sakna preggo lady då hon går på mammaledighet!

Min gravida kollegas läkare gav henne på senaste kontrollen rådet att "äta med moderation" (haha omg, med moderation) i och med att hon "ju faktiskt lagt på sig en del vikt redan".

Mailkonversation:

Jag:

Vad säger du om att vara lite crazy och käka lunch ngn annanstans idag?
Eller kanske ta hela buffén på stammishaket? Festa till det lite såhär en vanlig fredag,
helt enkelt.

Vad sägs, baby mama?

Gravid favoritkollega:

Fest baby fest!! Hela buffén såklart, jag har ju bara gått upp 10kg, det är ju ingenting.... Vi går 13.15 när X är tillbaks

(Ps. Jo, hon är också sueca = svensk. Ds.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med att blogga om sverigeresan?

2008-09-19 @ 12:45:55
Postat av: ankan

mä, det kommer! :D

2008-09-19 @ 13:03:42
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0