för att spinna vidare på majsinlägget...

Om ni vågar kan ni titta på det här youtube-klippet (hittade det för hundra år sedan, tror att det var i Mashas skunkdaga?). Blev ni freaked out bara av att föreställa er majs på ryggen kanske det inte är någon bra idé att klicka på play. Eller så är ni som mig och kan inte låta bli.



Javisst, ni ser rätt. Det är små grodor som föds ur ryggen på modergrodan. Nu är ni välkomna att klia sönder era ryggar, skrika av äckel och aldrig bli kvitt mardrömmarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååååååh var du tvungen att påminna om den här? fyfaaaaaan!

2008-09-19 @ 16:22:10
Postat av: pinsam

jag tror inte jag kan, bara beskrivningen får mig att rysa

2008-09-19 @ 16:43:43
URL: http://pinsamtystnad.blogspot.com
Postat av: ankan

anonym:

haha, sett den förr? :D den är sá sjukt vidrig. visade den för en kille pá jobbet idag, efter att ha berättat utförligt om majsen även för honom (ja, jag var inne pá ämnet efter att ha bloggat om det, det är inte sá att jag alltid gár omkring och pratar majsryggar och vidriga grodfödslar haha), och han sa att han aldrig skulle bli hel igen samt att han bara ville gá ut och supa sig full för attlindra äcklet.



pinsam:

JO! du máste titta! tell me what you think efter du sett den! :D :D :D ok??!! :D

2008-09-19 @ 19:36:36
URL: http://livetosv.blogg.se/
Postat av: pinsam

asså fyfan "that one's trying to poke a chin out" EEEWWWW



det kliar i min hårbotten nu, som alltid när jag ryser av äckel :(:(:(

det är i alla fall skönt att man inte är ensam!

2008-09-19 @ 19:44:10
Postat av: Anonym

jaaaaaaa jag såg den när masha postade den, som att det inte var nog liksom!! ååååååååååååååh jag dör.

2008-09-19 @ 20:49:52
Postat av: ankan

pinsam:

haha, du är inte ensam, jag är med dig all the way i detta! ;D



anonym:

jotack. bläk. ändá känner man liksom att man máste se den igen och igen och igen... och ba, ryser. huvva!

2008-09-19 @ 23:58:23
URL: http://livetosv.blogg.se/
Postat av: pinsam

vafan nu frukosttittar jag på nya 90210 och vad tror du att dom käkar? majskolvar!!!! what are the odds!?

2008-09-20 @ 11:22:27
Postat av: heidi

åh fy satan

2008-09-30 @ 18:22:06
URL: http://bedroomdancing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0