Gkfkejklfgdkjgkfjkhjkfjhkfghklj..!!!

Okej, jag fyllde i en såndär lista i min skunkdagbok för ett tag sedan, och svarade som följer under frågan "favoritgrillat":

grillad ost (halloumi eller fetaost som man gör i ett foliepaket med en massa gott i, och sedan brer man det pá grekist lantbröd och runkar. en massa annat ocksá förstás, t.ex. grillade majskolvar. fast det fastnar i tänderna, det är jobbigt, plus att jag och ania har en jobbig grej med majskolvar. att ens rygg är förvandlad till en majskolv och man klöser ut majskornen i panik och vill bara ha ut dem och efterát har man de där hálen kvar, alldeles tomma och sladdriga och kliande. tánk er detta. precis sá som majskolven ser ut dá man ätit upp allt pá den. pá ryggen. IUUUUUUUU, *dör*. ni kan ocksá tänka er följande: att man har en majskolv utväxande frán ljumsken och sedan skär du av den för du vill ju inte ha den där och kvar är själva roten eller vad man ska kalla den, som sitter där i huden som en platta för du har skurit av den alldeles vid huden, sá lángt in som möjligt, och du vill bara gröpa ur den där plattan, för hellre det, att fá en stor krater i ljumsken, än att ha den dár majs-rots-plattan där. och samtidigt är du lite fascinerad, mitt i allt äckel, och vill gärna pilla pá plattan just för att fá gröpa ur den, pilla loss den, allt eftersom, och se hur det blir/gár till och till sist lyckas peta bort/ut plattan och inspektera kratern som blir kvar och liksom känna dig ren och tillfreds. aja, anyways, grillad majs är ganska gott, om man försöker att inte tänka pá ovanstáende. grillad quorn kan vara gott ocksá, tycker jag. qourn finns tyvärr inte heller i spanien.

Blä, det kliar i min kropp bara jag tänker på detta, på majsen. Förstår ni mig eller tycker ni att jag är sjuk i huvudet? Det är samma sak som med en mardröm jag hade för några år sedan; jag drömde att det växte sjögräs/vasstrån från mina stortår, istället för hårstrån. De var tjocka och luktade illa och det satt till och med småfåglar i vissa av dem. Jag fick i drömmen panik och ryckte bort dem med rötterna och kvar blev stora kratrar i hårsäckarna på tårna. Det är alltså samma känsla över detta som med majsen. Är ni med mig?

Aja, anyways, fick nu detta meddelande skickat till mig på skunk:
hej, kom att tänka på det här när jag läste din grej om majskolvar i ljumsken: http://en.wikipedia.org/wiki/Corn_smut

Bered er på bilden jag fann under den länken. Bered er!

...

Okej...



OMG!!!! Gud, fy, det vänder sig i hela min kropp, likt febersmärtor med öm hud! Visst känner ni hur ni vill slita och rycka bort snusket från majsen? Visst är ni med mig på detta?? Visst känner ni det också?!?! Ania, jag vet att du gör det, visst dör man lite?!

Kommentarer
Postat av: natalie

AMEN JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR FYFAN VAD ÄCKLIGT DET MED RYGGEN som liksom utslag eller finnar eller eksem som man vill pilla bort så är hålen kvar och de svider OMG SÅ JÄVVVVVVVLA ÄCKLIGT!

2008-09-19 @ 13:41:55
URL: http://men-snela.blogspot.com
Postat av: Maria

EEW EEW EW! :C Det är lite som pormaskar, fast i större (!) skala.. man vill ju ha ut skiten trots att det kan bli ett äckligt HÅL!

2008-09-19 @ 13:51:16
URL: http://mi-spot.blogspot.com
Postat av: pinsamt

ååå fyfan , jag känner precis, hatar alla former av utslag, och typ myrägg. den där bilden bara sammanfattar allt. och fyyyy.

2008-09-19 @ 14:36:10
URL: http://pinsamtystnad.blogspot.com
Postat av: Anonym

HAHA MEN FYFAN ASSÅ!! vad hemskt äckligt nu känner jag bara att jag har majs på ryggen hela tiden DÖR

hatar när såna här grejer fastnar i kroppen på en och man kan inte sluta tänka på't.

jag antar att du har sett sex and the city när carrie och ryssen är på någon exhibition när en brud sitter och inte äter och grejer. så är det stegar med stora uppåtvända knivar upp till där hon sitter. jag brukar ha svårt att få ur huvet hur det skulle vara att gå på de där stegarna barfota. uuuuuuuuh.

2008-09-19 @ 15:28:08
Postat av: ania

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH asså om inte jag suttit på ett café nu vet du vad jag hade gjort, jag hade kutat runt och hysteriskt rivit mig på ryggen samtidigt som jag hyperventilerat. nu måste jag hålla inne den impulsen och jag vill DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!



X_x

2008-09-19 @ 15:45:01
URL: http://everydayglamour.blogspot.com
Postat av: ankan

alla:



tack! skönt att veta att ni hajar grejen, att ni är med mig liksom.



fy fan alltså. fy fan. mår dåligt inombords av majsen.



gällande knivarna: jo, har sett det avsnittet, men aldrig reflekterat över det. men nu sitter jag typ här och ba, helt matt i kroppen då jag tänker på det. jivdigbn. fy. det ger mig dock en lite annan känsla än majsen. snarlikt, men ändå liksom... ja, det är nog den uppenbara smärtan med knivarna (majsen gör ju inte ont liksom) som är skillnaden. men jag hajar, jag förstår dig. fy.

2008-09-19 @ 16:16:43
URL: http://livetosv.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag har haft liknande drömmar... fick höra nyligen från en psykolog-studerande att drömmer man sådant sägs det enligt freudiansk (antar jag) teori att man är lite på vippen...att tippa över...mentalt skör...



ahhh det var lite jobbigt att höra. sluta skriva om det där, inga fler inlägg please. USCH fyyyy faaaaan vad illa uag mår alltså..



(fast har man talat om det och SEDAN drömmer det behöver man inte oroa sig..)

2008-09-19 @ 17:27:16
Postat av: Ankan

jenny:

mentalt skör????? :C

men det räknas väl inte om man har feber? det var en febedröm nämligen, det där med vass pá stortárna. á andra sidan var det där med majsen inte alls ngn dröm utan ngt jag kommit pá och funderat över i vaket tillstánd, haha, jag vet inte vad det säger om min mentala hälsa.

2008-09-19 @ 19:32:00
URL: http://livetosv.blogg.se/
Postat av: jenny

I say CRAZY!!!!!!!!!!!



C-R-A-Z-Y-Y-Y.



glad att inte människor föder barn genom ryggen iaf.

2008-09-21 @ 18:18:59
Postat av: Anonym

jenny:

crazy it is!

2008-09-21 @ 19:42:04
URL: http://livetosv.blogg.se/
Postat av: heidi

MEN SLUTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2008-09-30 @ 18:23:10
URL: http://bedroomdancing.blogg.se/
Postat av: ankan

heidi:

haha, I KNOW, visst DÖR man???!!!

2008-10-13 @ 19:39:24
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0