och jake gyllenhaal är med i kvällens csi

Jag har världens mest värda sambos. Fattar ni hur lyckligt lottad jag är som fár bo i bästa lägenheten tillsammans med finaste snubben, gulligaste hunden och värdaste vännen? Den förstnämnda letar efter sin tröja som jag tror att jag har rákat slarva bort (nää, jag har inte sett den älskling), den andra ligger och tuggar frenetiskt pá ett ben pá ena sidan av mig här i soffan, och pá den andra ligger tredje nämnda och stör sig pá att alla röster láter exakt likadana i spanska dubbningar. Jag älskar dem allihop sá mycket att mitt hjärta brister lite och rinner ut i kroppen dá jag tänker pá det. <3


Kommentarer
Postat av: damp

Hehe, Jag väljer att läsa det som att Ania letar tröja, pojkvännen gnager ben och hunden stör sig på all spanska. Roligare så.

2008-09-22 @ 23:52:53
URL: http://www.damp.wordpress.com
Postat av: Anonym

anyway u like it, damp!

2008-09-23 @ 23:37:05
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0