okej, en lista har jag tid med nu! *hardworking woman*

När grät du senast? I förrgår. Jag gråter ganska lätt, faktiskt (ledsen, glad, rörd, trött, what have you).
Vilken religion tillhör du? "Vad gäller gudstro vet jag inte riktigt... Men jag tror i alla fall på något." *svensk med svank-tattoo som tycker att Astrid Lindgren ska få nobelpriset postumt* haha
Amnesty vs. Djurens Rätt? Medlem i Djurens Rätt.
Vad anser du dig vara allra, allra bäst på? *ignorerar svår fråga*
Är du en bra lyssnare? Ja, det är jag nog. Framförallt är jag nog bra på att haja vad folk menar och vill ha sagt, även då de är luddiga i sina uttryck *allvarlig och djup i framtoningen*.
Har du någon hjärtefråga? Jag stod högre upp på barrikaderna förr. Tyvärr, antar jag.
Sover du med gosedjur? JA! Min skitfula nalle Arne! :D <3 Honom gav Ania mig då jag hade en riktigt gråtig, jobbig, sorglig period. Han ser ut som om något någon ätit en ask med färgkritor och sedan spytt upp över. Lovesss!
Vilket färdmedel föredrar du helst? Taxi. Skulle ta taxi everywhere om jag hade råd, haha.
Är du feminist? Men ja!
Ett språk du skulle vilja kunna tala flytande? Jag längtar till den dag jag pratar spanska lika bra som svenska. I'm getting there! :D Poco a poco! :D
Är du tipspessimist eller tidsoptimist? Optimist, omg, jag är ALLTID sen. ALL-TID.
Anser du dig själv vara allmänbildad? Ja.
Anser du dig själv vara politiskt insatt? Ja (also: hjärtat sitter till vänster och blodet är rött *kommunistsläktunge*).
Har du något motto? "Man måste embracea smärtan i livet också" *skär mig i armarna* samt "livet är livet och det får väl vara okej". Vilken muntergök jag är, va.
Vilka är dina favoritvarelser? Varelser? Hur då varelser? Är detta en nio till fem-grej där jag ska svara "minielefant med rosa glittriga vingar som luktar sockervadd, som man kan ha innanför marc by marc jacobs-västen om dagarna och viska hemligheter med om natten och som sjunger sextiotalspop på franska för en då man inte kan sova"?
Ett övervackert minne: se ovan.
Dold talang:
1) får in hela näven i munnen 2) är extremt vig.
Några beroenden? typ cigg. typ. asså... JAG KAN SLUTA NÄR JAG VILL!!!!!!!!!!!!! :C
En stilren, råsnygg, ekande takvåning på manhattan vs. ett mysigt, hjärterumstorp på österlen med tillhörande växthus och bastu? Jag tar våningen på Manhattan, tack. Fast däremot skulle jag gärna vilja ha något litet hus i min hemkommun i Sverige också, utflyttad svenne som jag är. Vore fint. <3
(Btw: hemkommun, omg, låter som en medelålders kvinna. Men det vore verkligen fint. Ett hus i norr-norra Sverige, inrett med alla mina möbler och prylar, som nu bara ligger och grinar i ett förråd i hemkommun nummer två, i södra Sverige.)
Är du lycklig? Jo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha självklart var jag tvungen att pröva få in näven i munnen, det är tydligen ingen dold talang jag har :C

2008-09-02 @ 18:08:27
Postat av: pinsam

asså min skitfula nalle heter också arne!!

2008-09-02 @ 20:38:41
URL: http://pisamttyst.blogspot.com
Postat av: HEJ ANKAN DET ÄR GHAZAL

SHIT!!!!!!! jag testade just om jag får in min näve i käften och det kunde jag!!!!!!! eller jonna påstår att det inte gills för jag fick inte in exakt HELA näven (in till vristen) "som hanna fridén"- typ aha, när sätter hon standarden??



anyho, dog av detta:



"Vilka är dina favoritvarelser? Varelser? Hur då varelser? Är detta en nio till fem-grej där jag ska svara "minielefant med rosa glittriga vingar som luktar sockervadd, som man kan ha innanför marc by marc jacobs-västen om dagarna och viska hemligheter med om natten och som sjunger sextiotalspop på franska för en då man inte kan sova"?"

2008-09-02 @ 21:39:55
URL: http://fashionmuslimetterna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah!! RÅBRA SVAR PÅ LISTAN! tänkte faktiskt inte innan jag läste frågorna att det var lite niotillfem-feeling över dom. men jag är fan nöjd över att du svarade! YOU GOOOO!! ania borde också. hälsa henne're.

2008-09-03 @ 00:07:41
Postat av: Anonym

anonym:

ÖVA!!! :D



pinsam:

värt! <3 älska arne!!!



HEJ PÅ DIG GHAZAL DET ÄR ANKAN

asså, jag kan ju inte avgöra utan att ha sett det enväldig domare, men hälsa jonna att hanna fridén NOT sätter ngn standard vad gäller näve i munnen. och also: är detta en konst hanna f säger sig behärska???? när och varför har jag missat detta??? det är MIN grej!!!



ps. älskar rosa minielefanten som äter criossanter från mitt japanska miniporslin ds.



gällande listan:

well, wihoo! :D

och ang ania: ska hälsa'na detta.









2008-09-03 @ 08:43:53
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0