Qué ha pasado, my darling Internet? :C

Imorgon! Jag bloggar imorgon! Internet hemma fuckar sig och jag måste faktiskt arbeta då jag är på jobbet, och nu då jag har slutat vill jag gå hem. Men det förstår ni.

Uppdateringar för er att se fram emot:
- semester med spanjor i Sverige samt tillhörande identitetskris på Arlanda
- min up and coming musikkarriär
- eh, ja, det var väl allt, det.

Vi ses imorgon hörrni! Nu ska jag ta metron hem till kära gamla Sagrada Familia och ta en Dunkin' Donuts-latte i parken bredvid, tillsammans med Ania och vovven!

:*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhhhh vad fint att vovven trampar spansk mark (igen!) :D:D:D Pussar

2008-09-19 @ 09:41:00
Postat av: Ankan

I KNOW! :D <3



Puss! Hälsa lilla kittie också. :)

2008-09-19 @ 12:13:02
URL: http://livetosv.blogg.se/
Postat av: Jessica

esther är o röjer hos mina päron nu pga renovering hemma. hon har mao ett stoooort hus att få utlopp för sina galna psykbryt i. :D hon e så fiiiiin. får skicka bilder nån dag. och du, lägg upp bilder på sötnosen! han måste ju va överlycklig nu!!

2008-09-19 @ 17:33:54
Postat av: ankan

jessica:

men ááh, sweet. :) <3



och jo, bilder pá hundis fár jag lov att kirra. ania har tagit en massa fina pá honom.

2008-09-19 @ 19:41:51
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0