sminka och KLÄ mig máste jag ocksá göra

Häromdagen dá jag och min kille brákade lite slog jag om till drama mode och vek ihop alla mina kläder för att packa dem (vilket inte skedde, och obs vi är sams och happy). Jag tog även ner en tavla frán väggen (det första man tänker pá i sádana situationer, right?) och plockade ut själva motivet, för ramen var hans. Nu straffas jag genom att behöva hänga/lägga tillbaka alla kläder i garderöven igen. Jag har hállt pá hur länge som helst. :C :C :C Tavlan tvingade jag Ania att fixa, men det gick ju pá en sekund och nu ligger hon och läser Stieg Larsson medan jag svettas med galgar. :C :C :C Om typ en timme kommer dock en drös vänner över pá cocktails. Det ska bli fint. Máste tvinga Ania att typ dammsuga lite, hon ser alldeles för bekväm ut där inne pá sängen *husmor*.

Ps. Pá t ex mándag ska jag gá och köpa mig en keyboard som jag máste lära mig spela BRA pá. Som det ser ut idag kan jag typ tre och en halv barnlát. Detta = min up and coming musikkarriär btw. Haha. Ska sedan spela en massa fint för mina vänner. Dá vi partar i t ex parken agerar jag redan allt som oftast jukebox, och jag känner att det är dags för mig att avancera, hoho. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0