snabb lägesrapport

Okej, jag är inte död, bara på semester i Sverige. Hunnit med en liten partyweekend (HAHA) i Stockholm och befinner mig nu i hemstaden långt upp i norr och njuter av varenda liten ljuvlig sekund *Ernst Kirschsteiger* (stavning???).

Jag tänker mig att miljonär vore en bra och fin look för mig, så jag bestämde mig för att spela på Lotto och vinna drömvinsten på 98 miljoner svenska kronor. De pengarna vore ett trevligt tillskott i mitt liv. Anyways, då jag skulle lämna in min rad (lol, älska uttrycket!) bad kvinnan i kassan mig om legitimation och jag ba, ookeej? fattade typ nada, tills jag kom på att det var för att kolla min ålder. Jag typ men guuud haha, jag är tjuggefem år! och hon ba, jaha ja, där ser man, jag hade gissat på sjutton. SJUTTON omg haha, ska jag bli smickrad eller piZzed off? haha

Nä, gots to go! Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Karin

Du sa att du inte var död. Har precis börjat läsa din blogg och så inget nytt på jag vet inte, länge. Kanske kan du utveckla det där med mensbloggandet. "Idag förlorade jag 1 dl blod." "Jag stinker svett och gammal tampong." "En gång stoppade jag in en för stor och grät när jag skulle ta ut den, säkert en traktor minst."

2008-09-11 @ 23:39:02
URL: http://karinlindkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är inte så pigg på att mensblogga känner jag, liksom blä, men snart är jag på g (HAHA "på g" hahaha) med bloggandet igen. PROMISE! :D :D :D :D

2008-09-13 @ 00:23:04
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0