titta! minielefanten hoppar studsmatta!

Idag var jag i parken tillsammans med min lilla hund. Ibland önskar jag att han var en prickig kanin med en rosett  frán Marc Jacobs runt halsen. Vi lekte under solstrálarna och Ania var ocksá med. Det kom en dam med en hund som var vit. Den var sá flott! Jag önskade att min hund var död sá att jag kunde skaffa en vit hund istället. Det skulle matcha min vita ballong som jag fick av min pojke. Han har den mjukaste nacke jag vet. Jag älskar pojknackar. Den vita hunden var rädd för fyrverkerier. Det som är sá vackert! Min första kyss var under ett regn av nyársraketer, tillsammans med en pojke i sjömanskostym och en lugg som föll ned i hans fräkniga ansikte. Nu ska jag och mina tjusiga vänner dricka rosa drinkar med strössel och äta hallongrottor, fast vi alla är allergiska. Efter att vi fátt alleriska reaktioner ska vi ligga tillsammans under stjärnorna och klia varandra pá eksemen. Jag älskar att leva, det är sá FLOTT! Om jag fick bestämma skulle alla ha mini-djur hemma, till exempel elefanter med stjärnor under ögonen och rosett runt snabeln, eller giraffer med stora penisar. Stora penisar är det vackraste jag vet. Sá flott! Ibland tänker jag pá knivar.

*Insert fotografier pá indieposande 25-30-áringar med nördglajjer och plutmunnar*

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOL loves you ankan

2008-09-21 @ 00:54:52
Postat av: amanda

HHAHAHAHAHHA klockis!

2008-09-21 @ 01:48:35
Postat av: pinsam

haha wooorrrrdddd!

2008-09-21 @ 09:39:58
Postat av: Elin

HA HA HA!!!!!!!!!!!!!! Och det roligaste av allt är att du inte behövde överdriva särskilt mycket, hon/de skriver ganska så precis sådär. un be liev able. stor komisk talang där;)

2008-09-21 @ 13:59:13
Postat av: bella

älskar't.



skansenbilderna fick mig att krypa längs väggarna.



(lägg till några bilder från google="60 + film")

2008-09-21 @ 14:26:56
Postat av: anna

fantastiskt roligt.



hur kan man ta sig själv på allvar är för mig helt ofattbart. men å andra sidan så är väl de största fansen 12-åriga tjejer vars marsvin precis dött och de behöver fylla upp ett tomrum

2008-09-21 @ 23:13:32
URL: http://nyxcph.blogspot.com
Postat av: Maria

HAHA! spot on.

2008-09-22 @ 08:23:33
URL: http://mi-spot.blogspot.com
Postat av: ankan

alla:

alltså, jo, hon är rätt jobbig, niotillfem, men det är bra att kidsen har henne att se upp till istället för tex Marilyn Manson som står för ideal jag absolut inte kan stödja.



haha SKOJA!!!



jag stör på ett osunt sätt ihjäl mig på niotillfem.

2008-09-22 @ 09:42:30
URL: http://livetosv.blogg.se/
Postat av: Read me. Watch me. Be me.

HA HA HA HA HAAAAA!

2008-09-22 @ 12:42:12
URL: http://readmewatchmebeme.blogspot.com
Postat av: Elin

tusen ggr hellre Marilyn Manson än niotillfem. Hon hävdar på fullt allvar i allt sitt rosaelefantmedprickigrosettlullande och "min musa är en apatisk anorektisk modell som kejdjeröker och vill dö för att pojken sårat henne"-snack att hon är feminist, och det var sååååå intressant när hon läste genusvetenskap. kvasi-feministas är bland det värsta som finns.

2008-09-22 @ 15:02:56
Postat av: ania

word elin, jag och ankan ALSKAR marilyn. lite smageeky att sminka sig och kla sig i kroppsstrumpa nar man ar 35, men han ar ju skitfin. bowling for columbine, no words needed.

2008-09-22 @ 18:39:15
URL: http://everydayglamour.blogspot.com
Postat av: Linnea

det här var det roligaste jag läst på väldigt väldigt länge.

2008-10-14 @ 13:50:50
URL: http://linneawikblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0