trabajadora

Alltsá, ibland är jag sá sönderstressad pá mitt arbete att jag vill grina, och ibland älskar jag det sá mycket att jag vill grina lite bara därför. Okej, jag varken kan eller vill outa för mycket om mitt jobb här, men om jag säger sá här: att efter en period av bajs och stress kunna ta ut sin arbetsgrupp pá trevligheter (vin och prat) och alla trivs och umgás och skrattas och typ fotar (haha, fotar, men ni hajar, de typ tycker att det är värt att föreviga stunden) och TRIVS tillsammans, ja, dá känner man det ända in i hjärtat. Serre. Loves it. Dessutom har jag och min värda, fina kollega kundbesök av världens ballaste kund den här veckan, sá vi tre gick ut och käkade middag tillsammans ikväll och typ umgicks PRIVAT och inte bara över arbete och problemlösningar, och det var sá TREVLIGT. Ibland känner jag att jag skulle kunna sätta en kula i min egen tinning dá jag kommer hem frán en slitig arbetsdag, men andra gánger (tex idag) längtar jag lite efter att gá dit igen imorgon. Sweet. :)

Kommentarer
Postat av: Read me. Watch me. Be me.

Det är som med livet. Ibland kan man uppskatta den beiga, tradiga, jämna 70-sträckan, men oftast vill man ju att det ska pendla rejält så att man känner att man lever lite. The highs are not as high without the lows och hela den biten.

2008-09-25 @ 00:14:35
URL: http://readmewatchmebeme.blogspot.com
Postat av: anna

kul iaf att det finns bra stunder. mina bästa är typ starkölslunchen på fredagar och att jag kan surfa på arbetstid. och ibland får jag åka och tvätta företagsbilen på arbetstid.

2008-09-25 @ 01:03:49
URL: http://nyxcph.blogspot.com
Postat av: ania

JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!! klappa hundi från mig!!! och hälsa åsa, jag saknade henne i natt. fick ta till PRICKEN istället, en dalmatiner med mössa. vaknade bara 3 ggr i natt eheh eheh, men här kan man åtminstone gå runt en sväng inne i huset. förresten, lade 200€ på min rosa hylla, i fall jag inte hinner komma hem innan din kille ska gå och betala hyran. kom inte ihåg hur mycket höjningen var på osv, så jag la bara 200 så länge... ta reda på dem så de inte... ja vad vet jag. blåser iväg? eheh. är det nåt ni vill beställa från sverige btw? förutom julstjärna? hihi. btw läste jag att julen redan börjat på ikea, så annars kan vi ju alltid åka dit när jag kommer tillbaks. jag ska få köttbullar snart. :D :D :D

katten vägrar fortfarande ligga som en boa på mig :C :C :C

ja, det var nog allt for now. hörs snart!!! obs skirver här eftersom du aldrig svarar på sms/fejan. haha. bra kommunikation mellan roomies

2008-09-27 @ 13:12:45
URL: http://everydayglamour.blogspot.com
Postat av: ania

ÅH LOL, försökte lura fetstilingen genom att sätta stjärna med mellanrum, men den gubben gick inte.

2008-09-27 @ 13:13:32
Postat av: ankan

read me:

jag vill känna att jag lever och det är kul med lite roller coaster, appselut, men utan ont i hjärtat, tack. detta känns viktigt. ont i hjärtat suger. därför hoppas jag pá fortsáttningsvis gott förhállande med min snubbe och god hälsa bland de jag älskar. amen.



anna:

sweet. fast jag trivs faktiskt bäst dá jag har mycket att göra pá jobbet. slösurfartid gör mig slapp i huvvet. ;D



ania:

saknar dig ocksá! RING MIG SEN, kan inte skriva mer, máste UT. det är SOLIGT! :D



2008-09-27 @ 16:42:49
URL: http://livetosv.blogg.se/
Postat av: Read me. Watch me. Be me.

Amen!

2008-09-27 @ 19:26:01
URL: http://readmewatchmebeme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0