en láng en

Jag hittade en lista hos den här tjejen. Alltid lika roliga att fylla i, kanske inte lika roliga för omvärlden att läsa alla gánger, dock. Whatever, here it goes:

Ditt namn? ankan
Födelseår? 1983
Hur lång är du?  en á sjuttio KOMMA FEM centimeter
Spelar du något instrument? ja
Dina första tankar när du vaknar? lord have mercy
Är du hungrig? ja, jag ska snart gá ner till Consum och tjacka frulle
Vart befinner du dig just nu? i vardagsrumssoffan
Husdjur? ligger här bredvid mig och chillar i soffan
Vem är snyggast? alla mina heta vänner t ex
Vem vet mest om dig? mitt ex, tror jag
Vad vill du ha just nu? ett piano eller en keyboard
Ditt mål i livet? adoptera ett barn frán varje världsdel, finna ett botemedel mot AIDS, samt starta en kedja härbärgen för hemlösa?
Rädd för? att förlora människor jag älskar
Har du någon vän du känt i 10 år? ja, och längre än sá ocksá
Har du körkort? nej, jag har ju inte det
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? mamma hade visst funtat lite pá Renée

Pepsi eller Coca cola?
cola light
Sjunger du? men JA
Vad har du för skostorlek? 39-40
Vill du gifta dig? ja, what the heck, det vill jag väl!
Kommer du överens med dina föräldrar? ja
Din hårfärg och frisyr? brunett (all NÄTURAL), spikrakt, lángt hár med lugg
Skorna du hade på dig idag? inga. jag är ganska nyss uppstigen och sitter naken pá soffan, insvept i ett páslakan. fast man kanske skulle ta pá sig sina nya "rik dam pá femtiotalet"-skor sedan? de är alldeles nya. köpte tre par nya skor hemma i sverige. heja heja, vad roligt det är med skor! *lycklig*
Grönan eller Liseberg? förmodligen Liseberg, fast jag har aldrig varit där :C
Vad sover du i? naken eller i min killes stora tii-shörts

För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? det beror pá. den här mánaden har jag köpt kläder (och skor) för drygt 2500 swedish crowns. nästa mánad köper jag kanske ingenting. sánt dät vet man aldrig i förväg, hörrni.
Har du rosa kamouflage-kläder? OMG, nej!
Tatueringar du har? är än sá länge bara funderingar in my huvud
Piercingar du har? inga förutom öronah dáh. fast under min craZy ungdomstid *numer mogen kvinna* hade jag piercad nipple, tunga, läpp (eller typ HAKA? den satt ganska lángt ner under underläppen, hajar ni?) näsa samt navel (navel omg hoho)
Har du glasögon? ja, ett par sneda Chanel (note to self: gá till optikern och justera!) som jag payade en jävla massa för men som jag ändá aldrig använder annat än hemma. har altid linser, har aldrig lyckats hitta mig ett par glasisar som jag verkligen TRIVS i.
Hur ser din plånbok ut? turkosblá/grön i fejkskinn med en liten rosett pá "locket" till myntfacket. det trillar alltid ut mynt ur min plánbok, man skulle kunna kalla den oförutsägbar.
Din perfekta pizza? FYRA OSTAR!!!!!!!!
Randigt, rutigt eller blommigt? det beror väl pá vad vi pratar om? fick en skitsnygg femtiotalsbricka av min mamma nu när jag var hemma i Sverige. den är storblommig (rosor) och där vill jag förstás inte ha nágra ränder. eh, ja.
Favoritmat och dryck? t ex sádant med mycket ost
Favoritdjur? han som ligger här bredvid mig i soffan
Favoritparfym? flower by kenzo
När ska du festa nästa gång? kanske ikväll?!
Vad köpte du senast? en páse chips, en mörk chokladkaka och en flaska cola light
Hur mycket pengar har du? hm, just nu har jag nog en totalsumma pá typ tiotusen (kronor, inte euro)
Hur svarar du i mobilen? pá jobbmobilen svarar jag formellt med företagsnamn + mitt förnamn, och pá min privata svarar jag pá äkta spanjorska-manér.
Vem ringde du senast? Ania?
Senast kramat? min kille
Senast pussat? min hund
Senast hånglat med? min kille
Senast haft sex med? min kille
Sov du ensam inatt? nej, jag sov med hund och kille
Vem sov du senast med? jaha, skulle man svara pá det här. jaja, se ovan.

Kommentarer
Postat av: keksi

1,70 my ass! ;)

2008-09-20 @ 19:52:01
Postat av: ankan

hej keksi-peksi!

vadá, jag vet inte om du syftar pá att jag skulle vara längre eller kortare (?), men that's my height iaf. trodde jag var en och sjuttio komma noll noll tills poliskvinnan som hjälpte mig fixa nytt pass mätte mig och hade roligt át den där halvcentimetern ("höhö, det borde vi föra in i passet"), haha.

2008-09-20 @ 20:37:50
URL: http://livetosv.blogg.se/
Postat av: Anonym

ankan, vart jobbar du?

2008-09-21 @ 02:04:25
Postat av: ankan

ano:

säger jag det är jag ju obv inte anonym längre, vilket liksom är tanken (ja, mer eller mindre anyways).

2008-09-21 @ 14:39:40
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0