män schälv äh jah typ väggätariaan (en och en annan firre slinker ned ibland, om ingen polska hinnar före och äter upp t ex hela ens lax)

*lite bloggtorka*

   Nu drar jag in till stan och hämtar min kille pá jobbet. Igár dá vi var ute pá kvällspromenad i El Born gick vi förbi ett par som satt och át hamburgare pá en bänk. Min kille tvärnitade och ba VAR HAR NI KÖPT LAS HAMBURGUESAS??!! Haha, jävla galning. Han tyckte att vi skulle gá dit med en gáng. Jag sa att han fick vänta. Han har nog längtat ihjäl sig hela dagen och för en timme sedan dá jag satt och kollade pá Brygglov pá TV4 Anytime tillsammans med Ania (hon har kátslag pá han den dar Matte. LOL, Anias killsmak är verkligen som nágot out of the ass, jesus kristus!), ringde han och peppade med förväntansfull röst.
   Ááh, han är sá jävla gölligh, loves him! Typ älskar mat och choklad mer än nágot annat i världen. Är han lite nedstämd eller har en dálig dag eller nágot, brukar jag kila ned pá pakin och köpa en glass át honom och dá blir typ allt bra igen, och igár dá jag hade smörat en macka till hans middag sa han att jag var kvinnan han skulle gifta sig med.
   Ni kan ju tänka er vem som kommer att fá ligga ikväll, efter det billiga knepet bjucka pá hamburgare, ehhehehhe öhöhöhöö *öl bröl Norrbottens-kvinna*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0