mama I'm coming home!

Sitter på jobbet och svettas (inte sådär så att det rinner utmed ryggen eller whatever, utan jag är mer som en svettig ost som stått framme alldeles för länge i rumstemperatur). Jävla spanjorer, snålar med ac:n! Dessutom har jag världens sämsta deo = inte lyckad kombo. Luktar redan lite unket i armpitsen. :C

Fan vad glad jag blev i morse då jag kom in på kontoret förresten (tio minuter sen, som vanligt), och insåg att det är ONSDAG idag, inte tisdag som jag trodde då jag vaknade! *har koll på livet* Detta innebär att jag efter idag bara har EN arbetsdag kvar innan min semester. SVERIGE HERE WE COME!!! Åååh, längtar ihjäl mig!


<3 <3 <3 <3

Den här raringen ska jag gosa ihjäl mig med, och sedan behöver han inte ligga och gnälla i min resväska då det är dags att åka hem till Bcn igen (åååååh vad jobbigt det var då jag var hemma i julas och han typ *hates you matte fucking aZzhole*, och jag för andra gången var tvungen att lämna kvar honom i Sverige), för nu ska han ju FÖLJA MED MIG!!! :D :D :D

tröttgris.jpg

Kommentarer
Postat av: Maja

SÖÖÖT! Cuteness overload. :)

2008-09-04 @ 10:32:28
Postat av: Anonym

I know!!! <3

2008-09-04 @ 15:07:08
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0