snart blir'e lunch!

Synden straffar sig själv och somliga straffar gud genast och så vidare. Snodde Anias röda sandaler idag (FÖRLÅT!!! De var så perfa till min outfit, kunde inte motstå!) och nu går jag runt med skavisar på båda fötterna. Además finns det inga plåster på det här stället, så jag har lagt om mina fötter med avancerade förbandsgrejer och ser nu ut som t ex en brännskadad. :C

Ps. Min killes överraskning var en båttur! Vi möttes upp i hamnen och han slet fram två biljetter till en lyxig båt med jazzband som spelade på däck. Very klassiskt romantiskt, jag skulle nästan haft ett rött fodral på mig, och han borde haft en förlovningsring med stor sten vilandes i fickan. Anyways, vi låg i solen och drack sangria (en euro glaset!!!) bredvid ett gäng tacky ryssar i blingade flip-flops och magtröjor, och pratade om att båtar är så sjukt porriga, alltså verkligen porriga, á la porrfilm. Eller, det var mest jag som pratade om det. Jag tror inte att han var helt med mig på min linje. Men ni hajar va? Man ser liksom framför sig hur en glanspolerad, vit båt glider fram över vattnet och hur en brunbränd muskelporrkille tar en ännu brunare porrtjej (med stringbikinisolbrännestreck, puh, världens längsta ihopskrivna påhittade ord) bakifrån, längt fram i fören. Ena handen på sin egen höft, andra handen på hennes. Slängda bredvid dem ligger hennes korallrosa stringizbikini och kanske kommer efter ett litet tag kaptenen ut på däck, iförd endast sin kaptenshatt, och joinar dem i leken.
Aja, hursom, båtturen var fin och jag blev inte ens speciellt sjösjuk. :D *normalt sett mkt vek* Ds.

Kommentarer
Postat av: heidi

HAHA! omg du är bäst

2008-09-05 @ 13:25:09
URL: http://bedroomdancing.blogg.se/
Postat av: Anonym

men åh tack! :D

2008-09-13 @ 00:30:17
URL: http://livetosv.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej, skulle du kunna ägna en minut åt att vara snäll och rösta på mig i den här fototävlingen? :D



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/3/-1/votes/5185986



Vore jättesnällt och jag skulle bli skitglad! :)

2008-09-13 @ 00:36:51
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0