min dag i, ja, ord.

Jag fick en personlig almanacka av Ania i julklapp där man dag för dag kan fylla i sin status, typ hur man már och sá alltsá, pá en skala frán ett till tio, och idag blir det nog tamejtusan en... átta! :D Det är det mesta och bästa jag satt pá hela veckan (javisst, jag fyller i den varje dag), och jag hade en förvisso stressig men ocksá otroligt rolig dag pá jobbet. Att jag sedan ocksá fick en (oväntad, men givetvis välförtjänt, ngeheheh) löneförhöjning (:D :D :D) och en massa beröm (:D :D :D :D) gjorde inte direkt dagen sämre. Avslutades gjorde den med middag pá en av mina favvisrestauranger tillsammans med ett par kollegor och nu ska jag pilla ut linserna ur ögonen innan jag slänger mig pá soffan och glor pá nágot gammalt avsnitt av Det okända pá tv4 anytime (har plöjt mig genom typ alla avsnitt som finns, kvar är bara nágra fá frán typ 2005. Jag dreader den dagen jag avverkat dem alla...!), innan jag tar pá mig pyjamasen (= pyjamasbyxor- och tröja + mjukisbyxor + en av min killes gigantiska hoods med trycket Lakai or die pá, observera: med huvan pá huvudet + tvá par strumpor) och kryper ned i sängen under tvá täcken och fleecefilt tillsammans med min värmedyna till hund och SOVER.

Puss dárá.

Kommentarer
Postat av: sus

Grattis! Klyschigt men good things happen to good people :) Hur är vädret i bcn? svenne



Pözz

2009-01-09 @ 22:30:26
Postat av: sus

Grattis! Klyschigt men good things happen to good people :) Hur är vädret i bcn? svenne



Pözz

2009-01-09 @ 22:31:27
Postat av: sus

ehh oki det skulle va stjärnor runt svenne. inte svenne i fetstil. hmmm.

2009-01-09 @ 22:32:27
Postat av: sus

ehh oki det skulle va stjärnor runt svenne. inte svenne i fetstil. hmmm.

2009-01-09 @ 22:33:01
Postat av: ankan

hej och tack för kommentarsbombningen. ;) och för de fina orden förstás. :*



jo, blogg.se gör sá med stjärnorna i kommentarsfältet, förvandlar texten till fetstil, sjukt irro!



här är det sá kallt att man vill dö (3 grader), speciellt dá vi inte har nágon värme hemma (= vanligt i det här landet). vi har dock köpt ett element idag, sá nu har vi brassat pá det för fulla muggar, som man säger. det känns fint. jag firar med rödvin.

2009-01-09 @ 22:41:37
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0