nos vamos!

Okej, vi har typ snorslemhosta av allt mögel. Pá allvar alltsá. Gröna strimmor längs med väggarna blandat med stora bruna fläckar i taket och grönt LUDD i ett av hörnen i Anias rum, pryder várt snart tomma och utflyttade hem. Pá mándag skriver vi pá kontraktet. Pá tisdag gár flyttlasset. Det är jobbigt och jag har varit full (eller okej, men mer eller mindre páverkad) varje dag hela den här veckan bara för att klara av skiten, men nu börjar jag se ljusningen (peppar peppar ta i trä. Jag vágar knappt tro att det snart är över, jag är livrädd över att nágot mer ska hända, komma och kicksparka mig/oss i huvudet och dra oss tillbaka till ruta ett. Sá, peppar peppar...). Om allt gár som det ska sitter vi där pá mándag kväll, i nya fina snajdarlägenheten, och skálar i vin och gráter av lättnad och lycka och duschar i vár nya snajdiga MASSAGEDUSCH och öppnar dörrarna till vára balkonger och tittar ut över finaste
Sant Pau-sjukhuset som vi bor granne med och... Oh.

Ps. Vi är btw sá oerhört tacksamma för hjälpen vi fátt av er som ställt upp. We love you. Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch, fyfan för mögel. jag håller verkligen tummarna för att allt går som det ska!

2009-01-31 @ 21:42:54
Postat av: ankan

:*

2009-02-01 @ 02:17:10
URL: http://livetosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0