igár drack jag mojitos och tänkte att det var lite samma färg som pá mögelväggarna här i vardagsrummet

Aloe vera-juice (för dig som undrade) kan man köpa i hälsokostbutiker tror jag, och det är alldeles fantastiskt bra pá alla sätt och vis. Solen skiner och inne i vár snart före detta lägenhet blomstrar möglet, jag riktigt känner hur jag har luddigt grönt i luftrören. Att sköta ett heltidsjobb med mycket ansvar, leta lägenhet i ett land som vill att man ska ha trettio miljoner euro pá bankkontot bara för att fá hyreskontrakt och att bo i ovan nämnda mögel, det tar pá krafterna faktiskt. Att jag dessutom var deppig to begin with gör ju inte saken festligare direkt. Ännu har vi inte fixat ny lägenhet (men vi har hittat vára drömmars, háll tummarna för att mina förhandlingar med snobbagenturen som sköter dealandet ger oss den) och vi ska vara ute ur denna innan den kommande veckans slut. Imorgon pá morgonen ska jag till banken och se vad de kan göra för mig och dá allt detta är över (och vi sitter i drömlägenheten och skálar i cava!!!) kommer jag att vara expert pá átminstone en del av all spansk mierda till byrákrati. Min blogg är mer död än levande, men jag saknar den och jag säger som Ania: älskar du livet sá lev det med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0